Gaultier Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Mange passelig nye traktorer idag har den trekanten i norge også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Moro at han som posta denne, og han som var mest begeistra begge er gutter med Volvo i nicket :D *Dumdideilallalla* :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Moro at han som posta denne, og han som var mest begeistra begge er gutter med Volvo i nicket :D *Dumdideilallalla* :roll: hehehehe.... du vet at vel at Volvo er verden raskest serieproduserte traktor :D 04:35 nå er det natt!!! Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richplace Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Det må ha vært en svensk RÅNER... siden de kan kjøre traktor på vanlig når de er 16 i Sverge :) ja, da MÅ det være en svensk film... det finns faktisk 16 åringer i Norge som kjører opp for traktor også, bare så du vet det... Så det kan være en norsk film! Men kan være fra alaska å for alt jeg vet Siter På utkikk etter Golf 4 tdi, Bora eller A3 til maks 140 000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Utover mot Bryne finner du en gjeng med "stylet" og "opprånet" traktorer.. Anlegg som overgår dei fleste rånerene med bil er en vanlig sak.. Og dette var når eg gjekk på skole der ute for et par 3-4 år siden, og det har ikkje akkuratt blitt bedre med tidene.. Neon lys og lignende er dagligkost! Det er jo ganske koslig tanke og i grunn.. At du kan treffe på ein 16 åring med et vogntog på traktoren som overgår totalvekten på enver lastebil i full fart på glatta uten noe serlig tanke mot konsekvenser.. :boxing Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0k3r Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 HAHA! Drit rått!! :) Siter * 00' Mercedes-Benz 220 CDI * 89' Volvo 240 sedan [x] 86' Volvo 240 stv [x] 84' Mercedes-Benz 190E [x] 90' Opel Omega A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bludnik Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 gleder meg når jeg er alene i vinter med john deere 6220 se!! kom deg til pokkern ut av bilforumet og få deg inn i traktorforumet... ingen med respekt for seg selv ser frem til å kjøre traktor... i så tilfelle, skal det være en SVÆÆÆÆÆR traktor... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 hey jeg ser filmen men den er helt grønn og traktoren er rødlig det virker som jeg mangler codec for filmen. kan noen linke til rett codec ? hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg