Gå til innhold

Taverin: Nissan Sunny N14 - Min Nissan Sunny N14

Ranger emnet

Taviren

Anbefalte innlegg

Det er en oransje hette. En slags plastikk lignende ting. En kuppel. Jeg åpna foringa rundt lyset med varmepistol aka. hårføner... Så var det bare å ta ei tang og rive den ut. Etter det er det bare å lime på driten i igjen, ved å varme opp limet igjen. Kan godt legge ut et bilde av hetta...

lololo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå er serveren oppe igjen:) Og her er bilde av forslaget mitt:

mekkafront.jpg

Det kan vel ikke være så vanskelig å få grillen til å følge med panseret? Syns emblemet må være der jeg, men smak og B-hag.

-Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;)

Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er serveren oppe igjen:) Og her er bilde av forslaget mitt:

mekkafront.jpg

Det kan vel ikke være så vanskelig å få grillen til å følge med panseret? Syns emblemet må være der jeg, men smak og B-hag.

Nei, syns det er finere med kudos grillen. Mer bestemt. Uten den midtsøyla i grillen. Ligger ute på ebay i ny og ned ja. Den er helt grei. Nå sparer jeg, så når snøen forsvinner til neste år, kjøper jeg felger og senk! :) Kanskje jeg senker nå, siden jeg skal skifte dempere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye nytt. Kobla inn 6x9'erne baki. Det var jo greit. Så har jeg henta et anna Sunny ratt på huggern i en knust sunny. Mitt ratt var jævla tynt og stygt. Dette er tjukkere og med chrome merke i. Det eneste litt makabre med alt er jo det at hver gang jeg kjører så sitter jeg og titter på rattet mens jeg tenker: "Her har den forrige sjåføren smasha haue sitt og daua!" Men sånn er livet. Den enes søppel er en annes skatt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye nytt. Kobla inn 6x9'erne baki. Det var jo greit. Så har jeg henta et anna Sunny ratt på huggern i en knust sunny. Mitt ratt var jævla tynt og stygt. Dette er tjukkere og med chrome merke i. Det eneste litt makabre med alt er jo det at hver gang jeg kjører så sitter jeg og titter på rattet mens jeg tenker: "Her har den forrige sjåføren smasha haue sitt og daua!" Men sånn er livet. Den enes søppel er en annes skatt! :P

Hehe, genialt!.. Og visst du ikke passer på å kikke mer på veien enn på rattet, så ender du og nok opp sånn! alacocaina :hammer

- 86 Nissan Bluebird Turbo SR

x 90 Mazda 626

x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, genialt!.. Og visst du ikke passer på å kikke mer på veien enn på rattet, så ender du og nok opp sånn! alacocaina :hammer

Derfor vi er født med to øyer... Nei, men sysn bare synd i stakkarn.. :) Det funker no bra i allefall. Men ironien i alt dette er at i min ratt operasjon klarte jeg og bange haue i den knuste glassruta sånn at jeg blødde som en stukken gris. Så i bannskap og unødvendig blodutflod tenkte jeg at rattet muligens var dødsdømt! :hammer

Men men... Lenge leve Sunny!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Sitter og venter på stipend for tiden. har ikke råd til å spe penger på bilen. Bruker penger på mat og ellers hygge... Kjøper Jamex fjærer etterhvert tenker jeg. Så er senkinga gjort i allefall. Felger kommer når snøen har forsvunnet igjen til våren. Og skal lakkere alt på bilen i bilens farge (frontfanger, bakfanger, lister, skiltplatem dørhåndtak og speil). Det blir sikkert cleant. Frister veldig å selge Sunnyen og ta lån på artigere bil. Motormessig da. Tenker på Civic VTI. Men vi får se hva magefølelsen sier når valgtiden er der. God tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg ha gode kjøreegenskaper skifter jeg bil før jeg begynner med seriøset understell.. Tenker ikke ha Sunnyen lenge. Skal bare ha den lavere. Tenkte på HR springs i starten, men de er dyr. Så bruker det på neste bil. Prøver ut Jamex allikevel. De blir sikkert mjuk de og. Men bilen er en deig klump fra før av. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider