Gå til innhold

Taverin: Nissan Sunny N14 - Min Nissan Sunny N14

Ranger emnet

Taviren

Anbefalte innlegg

Har funni ut at jeg skal ikke kjøpe disse ferdige styling kitene. Ser at det finnes masse ekstra utstyr til bilen som gjør den ganske tøff, med mye av det orginale utstyret inntakt. Det finnes DTM Corner splitters med vingekant på. De ser jævla tøffe ut. Sånn som denne sunnyen:

fetsunny.jpg

Men den råeste sunnyen ever må vel være den her:

Bilde1773.jpg

Hehe... Hva syns dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei og hå.. Noen updates. I dag har jeg bestilt nye bremseklosser til bilen. Orginalt fra Nissan i Tromsø. Kunne ikke finne noe green klosser til min bil så gadd ikke bry meg.. Har også fått time til bilen på torsdag neste uke. Den 11.august. Da skal forstillinga justeres opp igjen etter vinter.. Mye kjøring med rumpa ut over humper og klumper... ;) assman

Har også fått tak i garasjejekk og noen understells bukker slik at jeg får bilen opp i høyden da jeg skal skru litt under han når jeg kommer meg hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om noen dempere som ikke er helt :hammer?

Begge oljedemperne foran er ganske slitne, så jeg må nok skifte de. Lekasje og hele pakka. De på Nissan tok 1200 per demper, noen som vet om noe rimeligere? Skifter det vel selv. Kan da ikke være så alt for vanskelig?

Noen invendinger? helpme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei..

Da var jeg kommet meg hjem. Endelig! Å gud hvor deilig..

Har fått skrudd en del og har tatt en del bilder. De kommer her:

Det første jeg gjorde var å bytte bremseklosser foran, de så faen meg ikke ut.

Nyebilderavbilen001.jpg

Her er de brukte klossene+en av padsene foran i bilen:

Nyebilderavbilen002.jpg

Etter bremsene var ordnet dro jeg og henta to nye bakdekk.. Under kan du se de gamle:

Nyebilderavbilen005.jpg

Og her er de nye:

Nyebilderavbilen010.jpg

Så fant jeg ut at det var alt for tidlig å legge seg, så jeg skrudde litt mer..

Oppgraderte eksosen og fjerna DET JÆVLA STYGGE HENGERFESTE!

Sånn ser eksosen ut fra før av..

Nyebilderavbilen011.jpg

Kjøpte noen ting og tang...

Nyebilderavbilen015.jpg

Bildet med hengerfeste:

Nyebilderavbilen012.jpg

Bilde uten enderør og hengerfeste:

Nyebilderavbilen013.jpg

Ny stuss og enderør:

Nyebilderavbilen016.jpg

Og til slutt tenkte jeg at jeg kunne vise de ubre nye, helt knalltøffe hjulkapslene.. De gamle var slitt..

Nyebilderavbilen006.jpg

NOen pics bare:

Nyebilderavbilen017.jpg

Nyebilderavbilen009.jpg

Skal skru i morra og, så da kommer det kanskje mer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe green filter.. So shut up! :P :P

Jeg har jo ikke penger til sånt.. Kanskje jeg må lære meg og spare til større ting enn å bare kjøpe masse sånn småcrap. Jeg tenker vel det blir senk i første omgang. Starta faktisk i en ny jobb i dag. Sitter og puncher undersøkelser på et sykehus :)

Så da blir det jo litt ekstra penger i kassa. Så la oss si at om 2 måneder så har jeg senka bilen?

Har snakka med Nissan om senking... De anbefalte at jeg ikke senka 40-40 :P De mente 40-30 var bedre, men men.. Er det noen som har noen hint til hvor jeg finner bra, billig senkekit til bilen?

I dag når jeg kommer meg hjem så skal jeg se hva som er feil med det høyre bakvinduet mitt. Det er jo elektrisk og så har det ramla ned plutselig. Er jo noe galt med motoren da. Enten er vaieren gåen eller så monterer jeg en manuell sveiv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider