MrControl Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 noen her som vet hvor man får tak i den så kalte cat-killer leppa? sånn som ser ut som en brøyte plog. noe slikt som dette \_____/ eller |_____| dette gjelder bmw e 36 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 AST i bergen har iallefall..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Mars 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 hmm jeg fant dem ikke når jeg søkte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Mars 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 hmm hvis det er astperformance.com du mener, så fant jeg ikke noe cat killer på produkt siden dems, men sendte en mail og spurte.. sikker på at du vet hva jeg mener ? jeg mener ikke vanlig cuowing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Ja det er dem. Ring dem! De har helt sikkert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Hjemmesiden til AST Performance er langt ifra oppdatert. Du må nesten ringe de på tlf.nr 55981710. Anders som driver sjappa er veldig hyggelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Mars 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 okey, jeg sendte mail til de nå og spurte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Eller på http://www.tuning.no kanskje.... :cool: Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrControl Skrevet Mars 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 nei jeg sjekket med de, og de hadde ikke. har sjekket med en rekke firmaer nå, og har ikke funnet :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 på tuning.no har dei jo mange cat-killer lippe...infinity lippa e jo rå! Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg