Snowx Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Noen som selger dette i norge og kan mappe det? Har tittet litt på det og virker interessant på rx7en min, men vet ikke hvordan det er med support i norge.. (iforhold til andre merker som Haltech, automotive++) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Jeg vet desverre ikke om noen som driver og mapper Microtech, men på papiret ser systemet svært kjekt ut; sekvensiell innsprøytning fra lav-impedans-dyser, direct-fire-tenning med mere...! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Jeg er på jakt etter datasprut til Turbo2en. Microtech virker meget bra iforhold til prisen så jeg tror jeg handler det. Men så har man jo haltech som koster noe mer og har utallige bruker rundt om i verden. Spennende å se hva det blir :P Bestemmer meg ikke før det ligger i postkassa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg