Cooolman Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Jeg skal senke bilen, og jeg har planer om justerbart senkesett. Men ettersom lærlinglønna ikke er den beste akuratt. Så har jeg tenkt å hive på noen 60/40mm fjærer og senkeskåler på orginal demperne. Jeg veit at dette ikke er det sundeste men ettersom det kun er for en kortere periode før jeg får meg justerbart så lurer jeg på om det er fysisk mulig? Eller om jeg blir nødt til å bytte til kortere dempere for at det skal fungere i det hele tatt? Noen som har erfaring? Tusen takk for hjelpen! :) mvh Cooolman Siter VW Golf III GL 96 modell, lakkerte fangere++ stort stereoanlegg, 16" RH ad cup (215/40/16) hvite blinklys rundt om, hella tåkelys, helrøde hella baklykter Audi 80cc 86 modell, 15" ATS, 60mm senking, sota ruter, et rått anlegg (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 det går det...men hvor bra det er er noe annet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg