Gå til innhold

Hjelp!!

Ranger emnet


Roberto

Anbefalte innlegg

1.du får bremserpå bilen som faktisk er til og stole på,(ikke dumt d nei)

2.Du slipper og høre på en jævlig stygg og irriterende lyd når det begynner og slite metall mot metall.(da må du foresten skifte skiver også,blir fort mye dyrere ja)

3.du slipper og skrape ut et tykt rustlag på felgen som kommer av slitt metall som fororsakes av slitasje metall mot metall.(altså metall støvet som kommer i fra klossene og skiva!)

 

Så det er nokk like greit og skifte klosser før det går så langt..

itj sant

Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips til:

 

Er klossene tynnslitt går bremsene fortere varme. Dvs kortere avstand mellom friksjonspunkt og stempelet som er i kontakt med bremsevæsken. Spesielt ved banekjøring, eller en kraftig nedbremsing fra stor hastighet merker du forskjell på fade-punktet.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår