Channah Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Her har dere gullet mitt, 240 GLE :D Kjøpte bilen for 2 år siden. Den hadde da rullet 175000km. Det er sjeldent eksemplar, med beige interiør, todelt dasjbord beige/svart, og beige plysj seter. Det første som ble gjort var støtdemper bytte bak, ( eneste som var dårlig på bilen) deretter fulgte senking, bytte av grill, hvite blinkers, R-sport setetrekk, hekkspoiler (fra 850), diverse svart interiør (hyller,matter,vindussveiver og dørhåndtak) 15" phoenix felger og orginale instrument klokker (øko måler, oljetemp, turteller, klokke, oljetrykk og volt). Det som nå jobbes med er forbedring av stereoanlegget (oppbygget hatthylle, og ny basskasse), skal til sverige og hente meg turbo motor (230fk/ft) i løpet av ferien, 3" jt, orginal grill med turbo merke, hvite baklykter og av med tilhengerfestet. Skal også få lakkert speil, småriper og steinsprut i lakken. Her er noen bilder av gliset. ;) Den stolte eier. :p Har her malt volvo merket i gulvmattene. Ble ganske fornøyd. :) :D Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Nydelig bil. Likte det du hadde gjort med svarte detaljer på dørpanela:) Rått med malt volvomerke på matta....creds;) Kan jeg få spørre offor du valgte 240? De fleste jenter som liker bil ska ha jente porsche (polo) eller rosa Taunus. Grise rått at du valgte twåførr. Respekt! Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Juli 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 Takk for d =) må si jeg er fornøyd med d svart i dørene ja. :) er oppvokst i en volvo familie, så jeg har fått d inn med morsmelken. :) var fast bestemt på å ha volvo siden jeg var 12-13 år, så d var ikke noe vanskelig valg når jeg skulle kjøpe bil. =) Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Juli 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2005 allright panserpryd der ja ;) pen bil det der, bare få senka den litt nå så :P ;) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad-Ass Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 jenter som bygger bil er sexy :D Siter -91 Volvo 740GL B230F - godkjent med B234F -91 Volvo 940GLT B234F - delebil, solgt -74 Volvo 144DL B20A - bruksbil -91 Volvo 740GL B230F - bruksbil, solgt. __________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Roger Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Det der er de mest strøkne phoinix Felgene jeg har sett :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Pen bil det der, tøft det med dørmattene også. Detaljer som teller;) En liten snurre under huven så begynner det virkelig å komme seg:peace: Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 LMS skrev: allright panserpryd der ja ;) pen bil det der, bare få senka den litt nå så :P ;) jo takk. ;) d sitter 40mm lesjøfors fjærer på den da. er lav nok i forhold til der jeg bor. 20 talls fartsdumper og dårlig grusvei. :/ Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Finfin bil Ann Cathrin :) Skal du ha cd-spiller nede ved girstanga da, siden du har så mange instrumenter der oppe? Har du kjøpt disse instrumentene på volvo? og dekslene rundt? Hils Tore :P :):) Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 takk for d. =) har cd spilleren nede ved girstanga ja. ble litt langt ned, men funker greit d. jeg kjøpte instrumentene av en kamerat som hadde kjøpt seg delebil. av en eller annen grunn skulle han ikke ha dem selv. ga 275kr for de tre øverste. klokka kjøpte jeg på et høggeri i sverige og ga ca 100 kr. =) øko måleren kjøpte jeg av en på nettet for 100kr, den var helt ny :). helt nye så er de dyre. :/ Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carpo Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Channah skrev: takk for d. =) har cd spilleren nede ved girstanga ja. ble litt langt ned, men funker greit d. jeg kjøpte instrumentene av en kamerat som hadde kjøpt seg delebil. av en eller annen grunn skulle han ikke ha dem selv. ga 275kr for de tre øverste. klokka kjøpte jeg på et høggeri i sverige og ga ca 100 kr. =) øko måleren kjøpte jeg av en på nettet for 100kr, den var helt ny :). helt nye så er de dyre. :/ ok, har oljetemp og oljetrykk. oxo har jeg byttet ut den store klokka med turteller. Men kunne egentlig tenkt meg en sånn liten klokke :) Men det dekslet som er rundt, får man kjøpt på volvo? Siter Carpo Volvo 240 classic 1992 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242-1981 Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Carpo skrev: Men det dekslet som er rundt, får man kjøpt på volvo? Det er original Volvo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 pen bil :) Hvor fikk du tak i R-Sport trekkene? Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Channah Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 kjøpte trekkene brukt av en som hadde annonsert de i volvoklubb bladet. Siter Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod Volvo 142 DeLuxe 74 Mod http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_sport Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Samme bil som ej he;) Samme farge...Min hadde opprinnlig nøyakti samme interiør som dej men alt er bytta til svart berre at du har 86 mod og ej he 89mod;) Flotte bil:D Siter 1997 Volvo 960 T6R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg