Gå til innhold

Posten om min 240 :)

Ranger emnet

Channah

Anbefalte innlegg

• Svar 782
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

noen som veit sånn ca hvor høy en FK motor blir fra bakken og opp om man legger den fint på en europall?

har sjekka et jeg får en europall på langs inn i bagasjerommet på stasjonsvogna, men er litt usikker på om det er høyt nok under taket... tenkte å ta turen over fjellet i høst og hente motor i sverige! ihvertfall en eller to ganger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som veit sånn ca hvor høy en FK motor blir fra bakken og opp om man legger den fint på en europall?

har sjekka et jeg får en europall på langs inn i bagasjerommet på stasjonsvogna, men er litt usikker på om det er høyt nok under taket... tenkte å ta turen over fjellet i høst og hente motor i sverige! ihvertfall en eller to ganger!

nå blir dette litt OT, men:

du kan jo bare velte motoren?? en b230 er jo SOCH, så den er jo ganske smal!

bare husk å festen den jævlig bra!!! kjipt å få den i nakken!!

ellers, stå på, channah :) *gi drops og brus som premie*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå blir dette litt OT, men:

du kan jo bare velte motoren?? en b230 er jo SOCH, så den er jo ganske smal!

bare husk å festen den jævlig bra!!! kjipt å få den i nakken!!

ellers, stå på, channah :) *gi drops og brus som premie*

jaja.. men så bygger jo europallen noen centimeter (10-15 vel..) og så skal det vere litt frigang til å få den inn og ut samt at det er jo ikke så veldig høyt baki der. å jo en B230 blir ganske stor selv om den ligger.!

Men ja.. stå på Channah! regner med jeg får se på bilen din om jeg kjører forbi der en gang (enda en :p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider