Gå til innhold

Posten om min 240 :)

Ranger emnet

Channah

Anbefalte innlegg

hmm..kankje en skulla hadt seg en tur da..bruker de å være mye volvo?ka som bruker å sje på ditta treffet?

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 782
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe..veit de var et dumt spørsmål, men har aldri vår på noke treff før..derfor ej lurte..

"man blir aldri ferdig utlært, man lærer så lenge man lever, jo meir du veit, jo meir veit du at du ikkje veit..veien blir til mens du går." -min livsfilosofi-

Volvo 164 1969mod. B30TURBO. Volvo 164E 1973mod. B6304F, M90H. Volvo 240 1991mod. B230F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Bladde gjennom gamle bilder isted, og fant bilder av bilen min da vi var og så på den første gang. :p Syns den har kommet seg litt. :)

P1010001Small.jpg

P1010002Small.jpg

P1010003Small.jpg

P1010004Small.jpg

P1010005Small.jpg

STAS! Ser virkelig den har kommet seg bra ja, meget fin og gjennomført jobb du har gjort med den så langt. Bare hold den fri for plastic så:)

Ang. Heidal så vil jeg oppfordre alle som kan til å komme dit! Er et meget bra og seriøst gjennomført treff som det bl.a. er mye 240 på. Var der ifjord og der er absolutt å anbefale:D Bra camping også!

Fast, faster, to fast, DEAD!

*Volvo 240GL++ 1989*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :)

Syns den har forbedret seg litt ja.

Planen var å ha på bross styling, for den er såpass "diskre", men jeg har vurdert å droppe d. Finere uten tenker jeg. =) Heller satse på 17" felger til neste sommer! :)

Volvo 240 GLE Turbo Intercooler 86/96 Mod

Volvo 142 DeLuxe 74 Mod

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81666&highlight=channah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. :)

Syns den har forbedret seg litt ja.

Planen var å ha på bross styling, for den er såpass "diskre", men jeg har vurdert å droppe d. Finere uten tenker jeg. =) Heller satse på 17" felger til neste sommer! :)

Er jo såpass deilig som den er uten plast så jeg syns du burde droppe den;)

Fast, faster, to fast, DEAD!

*Volvo 240GL++ 1989*

Lenke til kommentar
Del på andre sider