Wheelman Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Håper inderlig at felgbytting blir neste steg! Få noe bling bling som matcher vinylen! Neida... *titegn* Siter -98 BMW Touring M-Sport -87 Golf MK2 - Solgt -82 Fiat 127 Sport - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet September 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Var på BilXtra for å høre om luftfilter her om dagen, og det viste seg at det ikke skulle bli enkelt å sette K&N filter på den pga. noe av bensinsystemet sitter på en blokk mellom original filteret og innsuget. Noen gode ideêr og/eller løsninger? :) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Hva skjedde med denne? Husker jeg så den på mange treff for noen år siden. Ser den er av registrert i dag, men er den ødelagt eller er den en av de som ventet på bedre tider? Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Hva skjedde med denne? Husker jeg så den på mange treff for noen år siden. Ser den er av registrert i dag, men er den ødelagt eller er den en av de som ventet på bedre tider? Hilsen Trond Den er avskiltet ja. Kjøres noen ganger på prøveskilter. Han som eier den har hus, kjerring, unge, familiebil. Så han har andre ting å bruke penger på. Den står nok for det meste på en låve. Venter på sommeren igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethA Skrevet September 5, 2005 Rapporter Share Skrevet September 5, 2005 Var på BilXtra for å høre om luftfilter her om dagen, og det viste seg at det ikke skulle bli enkelt å sette K&N filter på den pga. noe av bensinsystemet sitter på en blokk mellom original filteret og innsuget. Noen gode ideêr og/eller løsninger? :) Der er det desverre ingen løsninger. K-jetronic er no drit å trimme på. Alle gutta hadde tilleggssprut, så de slapp å bruke boksen. Drill en del hull i boksen din, og sett inn innsatsfilter fra KN. Du får lyden og effekten, men filteret syns ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saabcab33 Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Kommer seg dette... :thumb Men tror du har fått fatt i feil spoiler. Ser ut til at det er en sedan-spoiler, eller så har du montert den på feil plass.... :confused: På 3 og 5 dørs skal gummispoileren sitte rett under vinduet, som du kan se på bilen til Pancho. Stå på videre! Saab er gromt! :thumb :thumb Siter -89 Saab 900 Turbo cab. Airflow -94 Saab 9000 CD "AERO" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet September 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 jepp, vingen min er malplasert, og jeg er på utkikk etter en turbovinge som kan plaseres under vinduet og er større. har btw montert neon-lys utenpå og inni bilen igår, ble skikkelig "fast&furious" :P Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Saab er gromt! :thumb :thumb endelig en som har skjønt det..hihi.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 19, 2005 Rapporter Share Skrevet September 19, 2005 Saab er gromt! hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet September 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2005 Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 hmm..du er fra harstad jo..hehe..skal opp dit om ikke så altfor lenge.. saab er fett..gleder meg til jeg får igjen min fra verkstedet.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet September 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 hmm..du er fra harstad jo..hehe..skal opp dit om ikke så altfor lenge..saab er fett..gleder meg til jeg får igjen min fra verkstedet.. Okay, du får se etter meg når du loder i byen da :drive2 Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 21, 2005 Rapporter Share Skrevet September 21, 2005 Okay, du får se etter meg når du loder i byen da :drive2 tror ikke jeg skal lode så mye as..låne avensisen til svigers..hehe.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Fant denne på http://www.saabturboclub.net: Er noe av det grommeste jeg har sett av Saab til nå. :fire: Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet September 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2005 Monterte forresten et K&N filter idag. Ble litt mer guffe, men jeg savner alikevel en turbo ;P Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg