gorgo Skrevet September 28, 2005 Rapporter Share Skrevet September 28, 2005 Begynner å bli bra dette her! m'm Synes det e flott at nån tar vare på 80 talls Saab`an.... Siter 08 Saab 9-3 1,9 TiD Vector No real power - just turbo shit.... 1950-65 boble ønskes kjøpt. Alt av interesse fra prosjekt, til strøken bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Slenger ut noen gamle å nye bilder. Saaben min har vist gjennomgått litt av hvert denne sommeren :) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Skal til tromsø senere på dagen til fatters, så går veien til huggeriet for å finne stash og deler. Har ikke mye til bil, men det er sykt gøy å ha noe å mekke med. m'm Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saabowner Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Har noen ganske pene 15" alufelger til gamle saaben min, som du kan få billig. Det er noen riper i lakken på dem, så den kan med hell lakkes på nytt, men du må ganske nært innpå får å se det. Ååå, jeg savner saaben ja. :) Siter BMW 520i, 89mod. - Opel Ascona 1.6S, 86mod. -- solgt - Saab900i (saabrina), 89mod. -- spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet September 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Har noen ganske pene 15" alufelger til gamle saaben min, som du kan få billig. Det er noen riper i lakken på dem, så den kan med hell lakkes på nytt, men du må ganske nært innpå får å se det.Ååå, jeg savner saaben ja. :) Legg inn noen bilder eller send en mail til meg: mariusvangen@hotmail.com Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Beklager om du har skrevet det før, men hvor mye kostet det å lakkere? Har du tatt inni dører og motorrom osv og? Hvis ikke: kan du ta et bilde med døra åpen, så vi ser forskjell? Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet September 30, 2005 Rapporter Share Skrevet September 30, 2005 Denne saaben er LITT for opphora etter min smak! Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Denne saaben er LITT for opphora etter min smak! ja jeg er klar over det. bynner å bli lei av bilextra styling å diverse. men det er vel et stadie man må over for å se at det bare er dritt. Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 ja jeg er klar over det. bynner å bli lei av bilextra styling å diverse. men det er vel et stadie man må over for å se at det bare er dritt. Det hørtes faktisk fornuftig ut:) Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Alt er lov i den første bilen man har :popcorn Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 skal iallefall bestille nytt eksosannlegg type Simons, saa lyden blir litt grommere aneglsmili Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 skal iallefall bestille nytt eksosannlegg type Simons, saa lyden blir litt grommere aneglsmili bestill 3" fra speedparts! Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 ja jeg er klar over det. bynner å bli lei av bilextra styling å diverse. men det er vel et stadie man må over for å se at det bare er dritt. Det er faktisk sant, bmwn gikk fra dårlig lakk, neonlys wunderbaum osv til helgrom med mye original styling og ingen neonlys:) MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 bestill 3" fra speedparts! Siden er for tiden nede, pris? Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 bestill 3" fra speedparts! Why? For å forberede seg til den gang han skal ha turbo motor? 3" på Sugemotor er jo helt bortkastet! Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg