Vangen Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 er bestillt :) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 er bestillt :) ikke ødelegg bilen med sånne da...:| mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 ikke ødelegg bilen med sånne da...:| mvh oddi Vær så snill knock Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 oddi: klar over at du liker "stock-look" men jeg er nok desverre mer av den "rånete" typen. ;) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 oddi: klar over at du liker "stock-look" men jeg er nok desverre mer av den "rånete" typen. ;) Det heller litt mer mor harry typen nå da=) hehe Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 oddi: klar over at du liker "stock-look" men jeg er nok desverre mer av den "rånete" typen. ;) For all del, gjør som du vil. Og jeg syns at rånete look kan være kult.. er bare et eller annet med sånne lister jeg ikke takler. Har vel sett for mange audier med det tenker jeg;) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Joa, det er jo ganske oppbrukt da :p Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 da kunne du heller bestilt hvite blinkers altså ;) Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 da kunne du heller bestilt hvite blinkers altså ;) Skal det, men det blir ikke nå, og ikke fra samme sted. Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Da var og bestillt. :) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Ah, det der gjør seg "fryktelig" bra på disse gamle saabene :) Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 skal det være sånn som det er, at noen ruter har chrome lister og noen har ikke? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Japp, finnes chrome lister og svarte matte lister, noe som kom på senere modeller tror jeg , sammen med svarte hånd-tak. Jeg har bytta til svarte lister som er tatt av et vrak. Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dustelie Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Ah, det der gjør seg "fryktelig" bra på disse gamle saabene :) De originale blinkerne gjør jeg også fryktelig bra :kiss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 godt nyttår til folk å fe på Bilforumet :) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg