Gjest Volvo_gutten Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 OT: Fattern tenker å kjøpe seg en Saab 900 etter at volvo`n har sovnet inn... hva bør man være obs på på disse bilene? rust? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Rust i hjulbuer og dører. Drivknuter. Gear. Ulyder osv. Tror det står mer om det på forumet for 900'ene, og iallefall på STCN. Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 OT: Fattern tenker å kjøpe seg en Saab 900 etter at volvo`n har sovnet inn...hva bør man være obs på på disse bilene? rust? Som tidligere nevnt er det stort sett rust og girkasser som ryker på disse bilene. Sjekk også bremsesylindre for håndbrekk. Disse kan ruste, men det finnes rep-set for dette til en rimelig penge.. mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Jeg ville sett under drivakslene, der er det ofte rust. Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Vist man har en lokal hugger, så er det lett å skaffe billige deler. Så å være Saab eier har til nå vært en billig affere for meg :) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Fikk lyktespoilerne idag, å dem var dødsråe. Jobber med å få hentet blinklysene på posten (mangler litt cash) Bilder kommer! :) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Da var alt hentet. Skal ut å montere nå, så kommer bilder ikveld. Lyktene så kjempebra ut :):) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Tenker på nye felger til sommeren, og tenkte å benytte meg av den lokale Superdekk sjappa, og står igrunn mellom valget av disse felgene. Har tenkt meg 16" Noen som har noen forslag? Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
el`satanical Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Jeg har sett både den til venstre og høyere i virkeligheten (to av mine kompiser som har de på sine biler). De er jo pene nok bevares, men hadde det vært JEG som skulle kjøpt, så hadde jeg tatt den i midten. Mulig det er jeg som er sær da :P Siter [-]1991 Mazda MX-5 [x]1996 BMW 323i [-]1989 BMW 316i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Tja, den i midten var den jeg likte minst iallefall :p Men det blir iallefall 5 eikers på 16" :) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Likte de til høyre... Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 nei, gi deg a:P de i midten var fetest!! hvor bestilte du blinkersene fra? Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Hm, kansje fordi jeg så dem i midten på en 9000 og syntes ikke de var noe særlig. Blinkers kjøpt på http://www.speedpartsnorway.no/ (siden er vist nede for øyeblikket) og skygger på tilbud hos http://www.autospar.no/ Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Likte de til høyre... Hm, du har sikkert sett bilen min når jeg kjører dama på skolen? :afro Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugesund-Saaben900i Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 :hello: konge prosjekt du har tatt for deg her du Vangen, e i prossessen å kjøpa meg ein 900 sjøl om ei veka når eg får pengene kiddie Har et spørsmål te deg, kor du bestilte dei klare(kvite) sidelyktene framme? Dei va dritstilige! Takker for svar på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg