Vangen Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Hei "Haugesund-Saaben900i", jeg siterer meg selv ;) : Blinkers kjøpt på http://www.speedpartsnorway.no/ og skygger på tilbud hos http://www.autospar.no/ Flott det er fler som synes Saab faktisk kan være bra å ha :pray Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 synes saab er en ok bil selv jeg.. men heller mer på 9000 turbo.. men synes du gjør bilen din bare mer å mer harry.. blir flau av å lese.. du lager jo en fjortis rånebil... flaut.. Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Vist det er neon lysa å dekoren du tenker på så er det fjerna. Bilen er mer eller mindre stock nå bortsett ifra sete trekk. Som jeg nevnte tidligere så mente jeg at det er bare en periode man må igjennom for å se at det bare blir dritt, for å så satse på noe dyrt å pent isteden for masse krimskrams til 9,95 på europris/bilxtra ;) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugesund-Saaben900i Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Takk ska du ha for tipset Vangen, va kjekt du konne svara :hello: Vettkje om du har fått svar på det nu da men du spurte et par siår tebars ka diverse deler hva for no: Bilde 1: e ein Vakumregulator te fordeleren med en form for liten svart reduksjonsventil Bilde 2: er hjernen til coilen, er med på å bestemme hvor mye volt coilen skal skyve ut til fordeleren Bilde 3: er ikke helt sikker, men hvis du kan ta et bilde som vise litt mer kor delen ligge å kor an e festet te så ska eg konna svara på det inn no time! kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugesund-Saaben900i Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Bilde 1 av den vakumregulatoren forsterke bare gnisten te fordeleren fram te tennpluggane når nødvendig, som for eks. ved start, plutselig økning av turtall o.l Hvis eg ikje tar heilt feil er den kopla te forgasseren din hvis du sjekker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Haugesund-Saaben900i: Ja takk selv. Trodde ikke noen ble å svare noen gang :p Det på bilde 3 er en "klump" der luftfilteret er festet under, og slangene til innsprøtningen går gjennom. Har forstått det slik i ettertid at der styres luft/bensin tilførselen. Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 er mer fan av den som var til og med 86`. men den er combi hvertfall, de bilene er fete ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 henning_dt85: Fattern har en slik, og den er litt gangster :) Men for min del så kommer jeg nok til å holde meg til coupe. Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haugesund-Saaben900i Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Så det virke så ei slags bensinpumpa med andre ord?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Så det virke så ei slags bensinpumpa med andre ord?! Tja, mer en regulator tror jeg for hvor mye bensin kontra luft som brukes/slippes inn. Bilen har jo en egen bensinpumpe vil jeg tro :cocain: Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Er denne turboen aktuell for meg til turbo prosjekt? Blir det dyrt å fikse eksoshuset isåfall? http://my.qxl.no/accdb/viewitem.asp?IDI=21545104 Kommentarer?? ;) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Blir det ikke billigere/enklere å kjøpe en turbo bil. Står en 900 tubo i nordland til 18000. Med 240 hk.. Tt4 turbo og mye ekstra deler.. Kan vel ikke koste allverden å fikse det der eksoshuset kan det vel? Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Tenkte bare at turboen kansje var bedre en de originale, så jeg kunne bytte til den når jeg har fått kjøpt meg turbo-saab ;) Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Fikk mobilen tilbake fra reparasjon idag, så jeg hiver ut et par bilder som ble tatt i fjor. Skal ta nye av blinklysene når det blir lyst ute igjen. Btw så skal jeg til Sortland å være til søndag for å ta ut motoren å fikse litt, bla. girkassa som er litt herpa. Enjoy! Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 har ikke noe særlig peiling på anlegg men sub kassa virka litt for stor...:) Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg