Gå til innhold

Vangen: Saab 900i '87 Coupe -

Ranger emnet


Vangen

Anbefalte innlegg

  • Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vist det er neon lysa å dekoren du tenker på så er det fjerna. Bilen er mer eller mindre stock nå bortsett ifra sete trekk. Som jeg nevnte tidligere så mente jeg at det er bare en periode man må igjennom for å se at det bare blir dritt, for å så satse på noe dyrt å pent isteden for masse krimskrams til 9,95 på europris/bilxtra ;)

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk ska du ha for tipset Vangen, va kjekt du konne svara :hello:

Vettkje om du har fått svar på det nu da men du spurte et par siår tebars ka diverse deler hva for no:

Bilde 1: e ein Vakumregulator te fordeleren med en form for liten svart reduksjonsventil

Bilde 2: er hjernen til coilen, er med på å bestemme hvor mye volt coilen skal skyve ut til fordeleren

Bilde 3: er ikke helt sikker, men hvis du kan ta et bilde som vise litt mer kor delen ligge å kor an e festet te så ska eg konna svara på det inn no time! kiddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haugesund-Saaben900i: Ja takk selv. Trodde ikke noen ble å svare noen gang :p

Det på bilde 3 er en "klump" der luftfilteret er festet under, og slangene til innsprøtningen går gjennom. Har forstått det slik i ettertid at der styres luft/bensin tilførselen.

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mobilen tilbake fra reparasjon idag, så jeg hiver ut et par bilder som ble tatt i fjor. Skal ta nye av blinklysene når det blir lyst ute igjen. Btw så skal jeg til Sortland å være til søndag for å ta ut motoren å fikse litt, bla. girkassa som er litt herpa. Enjoy!

 

bagasjen.JPG

kassa.JPG

biln.JPG

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår