Gå til innhold

Vangen: Saab 900i '87 Coupe -

Ranger emnet

Vangen

Anbefalte innlegg

• Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når kommer airflow og turbomotor da?:)

mvh oddi

Når jeg skraper fram 3x100.000 på flax-lodd.. ;)

Nei det blir vel en gang. Har planer for det, men penger og garasje må til. Men jeg har søkt på VK1 Kjøretøy, så man før se hva som skjer over sommeren og mot høsten.

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlige nyheter. Felgene som jeg har kjøpt passet ikke. Vist man ser på bildene så er senteret mindre på felgen en på akslingen. Boltsirkelen er helt ok, men det er altså senteret som det er noe rart med. Ser ikke ut til å være så mye heller. Noen som har noen råd, og jeg vil ikke selge dem igjen.

senter1.jpg

senter2.jpgsenter3.jpg

Sånn skulle det ha blitt, men men...

felgsatan.jpg

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlige nyheter. Felgene som jeg har kjøpt passet ikke. Vist man ser på bildene så er senteret mindre på felgen en på akslingen. Boltsirkelen er helt ok, men det er altså senteret som det er noe rart med. Ser ikke ut til å være så mye heller. Noen som har noen råd, og jeg vil ikke selge dem igjen.

Hvis det hullet er for lite er det jo bare å finne noen med dreibenk, evt. file ned selv. men da må du være nøye slik at det ikke blir kast i dem:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SAAB 900 -88 - 4-114,3 40 71,5 M1/2

mao. 114,3

Har tenkt på det med dreiebenk, men er litt redd for å ødelegge felgene pluss at jeg har dårlig tilgang på sånt for tiden. Men jeg skal dra ned på Dekkservice eller noe i morgen for å høre med de. Blir kansje nye felger til dekkene som jeg syntes var veldig bra. Å så prøve å få solgt de andre da. Så da ender jeg kansje opp med gode dekk å nye felger til en grei penge.

VW Passat '99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regna litt med kalkulatoren på dack.tk å fant ut at de nye dekkene er 7% mindre en de jeg har. (185/65-15" kontra 195/50-15") Noen som vet hva som er praktisk, og eventuelt tilatt?

Rulleomkretsen skal vel ikke være mer en 4% forskjellig? (for og være gokjent)

husker ikke helt sikkert..

1993 Bmw 320i 24V Coupe --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156879

x1988/91 Mercedes 190d 2,5 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=54434

x 1991 Mercedes 190E 2.0 <- alt av deler selges

x 1985 Volvo 740

Lenke til kommentar
Del på andre sider