Gå til innhold

kvinne kjørte i 170 med unge i baksetet.

Ranger emnet

jumbo

Anbefalte innlegg

• Svar 144
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Otto von Bismarck

Hvor har jeg skrevet at det er mer farlig å kjøre i 80 enn i 200?

Jeg har ikke sagt at du har påstått det. Det er noe jeg tolker ut av det svaret du skrev, da det virket som om du forsvarte fart med at ting ikke skjer langs veien.. I såfall, hvis jeg mistolket dèt så beklager jeg..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

Jeg har selv kontroll så mye jeg trenger for at jeg skal ferdes trygt når jeg kjørere frt UANSETT om det nå er snø storm. det flyr griser på veien. unger sparker ball. eller verdens under gang er på vei!.. Jeg vet at jeg ennå ikke har vært av veien en eneste gang eller vært i en fare situasjon der jeg har måttet NØD bremse de gangene jeg har liggi over 150!.. så sånn er det bare!....

Så da tar du det forgitt at det aldri kommer til å skje siden det ikke har skjedd hittil i din førerkortkarriere???

2006 VW Touran Exclusive

x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil)

x 01 Passat TDI Highline 130hk

x 95 Golf Cab

x 83 Golf

x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det)

Div deler til Golf3 selges...

Interessert?? send PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jackass

Så da tar du det forgitt at det aldri kommer til å skje siden det ikke har skjedd hittil i din førerkortkarriere???

jamen gi nå faen i det overtrosike pisset deres da!... SMELLER DET SÅ SMELLER DET!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

jamen gi nå faen i det overtrosike pisset deres da!... SMELLER DET SÅ SMELLER DET!

Ja ja hvis du vil leve som grønnsak resten av livet på sunnaas så greit for meg...

2006 VW Touran Exclusive

x 95 Golf Cab

x 83 Golf

Interessert?? send PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja hvis du vil leve som grønnsak resten av livet på sunnaas så greit for meg...

Det vil man ikke, derfor kjører man såpass fort at man sannsynligvis dauer istedet.

En ulykke i 80 vil i mange tilfeller kunne føre til nettopp det du nevner her.. livsvarige skader, og null liv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ThugstaRacing

Hvordan gikk det med sauen da?:D

Hehe, den døde relativt momentant, og innvollene ble liggende i en haug midt i veien, litt bortafor der jeg traff den, mens selve sauen forsvant LANGT bortover i flere deler..

synes mest synd på bilen jeg da..

en ganske strøken Mazda 626, 88 modell 2,0 12v..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er så synd med hele tråden er det faktum at de som kjører gris i hele sitt liv sjelden dreper/skader seg sjøl, men andre uskyldige. Er ikke så mange årene siden ei jeg gikk på skolen sammen med blei drept da kjæresten"hadde full kontroll" i stor hastighet og krasja inn motgående bil. I den satt tanta hennes (Ifølge loven om alle tings maksimale jævlighet) Fyren kom mer eller mindre uskadet fra det. JÆVLA synd spør du meg!

Ulykkes statistikk 2001:

http://www.ssb.no/vis/emner/10/12/20/vtu/arkiv/art-2000-08-22-01.html

Foreløbig 2002:

http://www.ssb.no/emner/10/12/20/vtu/tab-2003-03-24-01.html

Har også søkt på nettet etter stoff som omhandlet fakta om bilulykker og hva som dreper, men fant ikke noe i farta.

Og RDL, jeg er enig i att folk av og til rotter seg mot deg og skriver ting bare for å provosere (eller for å posthore), men ta imot ett lite råd som jeg bruker da: når du blir innmari irritert over noe som er skrevet og du raser av gårde for å svare, les igjennom innlegget ditt tre ganger til, så vurderer du om du i det hele tatt skal gidde å poste det du har skrevet. Så slipper man å skrive noe man angrer på :)

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HondaBabe

Det som er så synd med hele tråden er det faktum at de som kjører gris i hele sitt liv sjelden dreper/skader seg sjøl, men andre uskyldige. Er ikke så mange årene siden ei jeg gikk på skolen sammen med blei drept da kjæresten"hadde full kontroll" i stor hastighet og krasja inn motgående bil. I den satt tanta hennes (Ifølge loven om alle tings maksimale jævlighet) Fyren kom mer eller mindre uskadet fra det. JÆVLA synd spør du meg!

Ulykkes statistikk 2001:

Foreløbig 2002:

Har også søkt på nettet etter stoff som omhandlet fakta om bilulykker og hva som dreper, men fant ikke noe i farta.

Ring Sintef du, da kan du sikkert få en kopi av rapporten om ulykkesårsaker, og bli klokere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulykkes statistikk 2001:

Foreløbig 2002:

Og RDL, jeg er enig i att folk av og til rotter seg mot deg og skriver ting bare for å provosere (eller for å posthore), men ta imot ett lite råd som jeg bruker da: når du blir innmari irritert over noe som er skrevet og du raser av gårde for å svare, les igjennom innlegget ditt tre ganger til, så vurderer du om du i det hele tatt skal gidde å poste det du har skrevet. Så slipper man å skrive noe man angrer på :)

Jeg foretrekker at DU leser igjennom mitt inlegg 3-4 ganger før du svarer! for jeg har sagt gang på gang at jeg står for det jeg sier/skriver/svarer!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

Jeg foretrekker at DU leser igjennom mitt inlegg 3-4 ganger før du svarer! for jeg har sagt gang på gang at jeg står for det jeg sier/skriver/svarer!

Du vet lite om hvordan situasjoner jeghar vært borti og hvordan jeg har klart å treke meg unna og HVER gang fordi andre har kommet over i mitt felt eller fordi folk rett og slett ikke kan kjøre forbi!...

Jeg vet selv hva jeg kan bak et ratt og jeg har selvtilitt nokk til å bruke min kunskap bak rattet!...

OM det noen gang skulle skjedd noen ulykke i nærmeste fremtid så blir det nokk fordi en annen skulle kommi inn forran meg!:.

men det skjer heller ikke!... sånn er det bare..... OM det en dag skjer noe så får alle dere som sutrer her få lov ti lå si "hva var det jeg sa!!"

intil da. STFU!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RDL, hvorfor driver du å quoter deg sjøl?? Toppen av posthoring??? Eller synes du at du sjøl er litt av en kar og at vi andre bare bør få med oss hva du skriver om vi vil heller ikke?

:rolleyes:

'

ser man det. blondi legger meke til ting

kansje blondi skjønner at jeg trykka feil knapp.. men ga feil....

visste blondi det?

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

Du vet lite om hvordan situasjoner jeghar vært borti og hvordan jeg har klart å treke meg unna og HVER gang fordi andre har kommet over i mitt felt eller fordi folk rett og slett ikke kan kjøre forbi!...

Jeg vet selv hva jeg kan bak et ratt og jeg har selvtilitt nokk til å bruke min kunskap bak rattet!...

OM det noen gang skulle skjedd noen ulykke i nærmeste fremtid så blir det nokk fordi en annen skulle kommi inn forran meg!:.

men det skjer heller ikke!... sånn er det bare..... OM det en dag skjer noe så får alle dere som sutrer her få lov ti lå si "hva var det jeg sa!!"

intil da. STFU!

Høres ut som om du har hatt lappen i 50år, sånn som du skriver...

2006 VW Touran Exclusive

x 95 Golf Cab

x 83 Golf

Interessert?? send PM...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du har hatt lappen i 50år, sånn som du skriver...

overhodet ikke.. men jeg driver mye med bil. startet å kjøre tidlig i alder. alltid hatt interesse av å lære meg å kjøre og presse biler og jeg har opplevd MYE av det LILLE jeg har hatt lapen. selv om jeg ahr kjørt bil uten lappen i over 4 år..

No mere du lurte på da?

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider