Gå til innhold

Hjelp. Vurderer kjøpe corrado

Ranger emnet

ghostdogg

Anbefalte innlegg

Med rs-utblås får du bedre luftutblåsning/grommere lyd fra laderen under pådrag. Man kan også porte laderen mere hvis man har rs-utblås. På en orginal lader har rs-utblås lite for seg. Som det er sagt tidligere er g-laderen den store svakheten på bilene. Det er mange som klager på at den er dårlig, men det er dårlig vedlikehold og gassing når olja er kald som tar livet av den. Hvis man overhaler laderen og venter med å gi gass til oljen har kommet i arbeidstemperatur, så vil g-laderen holde lenge. Ellers vil en naf test også hjelpe deg, hvis du er villig til å koste på deg 1500kr for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har G-Lader stått stille i 2 år er APEX'ene trolig harde som stein og vil lage mye kaos... Simringene er neppe noe å samle på, og hvis det har vært tørt så vil det vel ha korrodert rundt snapringer og lagre.

Jeg ville vært veldig forsiktig med å kjøre lenge uten en sjekk på denne laderen...

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom den forferdelige sannheten fram.

Skulle kjøre bilen til Setermoen i troms får å få den sjekket under. I det jeg kjørte ut fra eieren slo jeg på lysene.

I det jeg rundet hushjørnet kvæltes bilen. Åpnet panseret og der hørte jeg noe som lak. Så under bilen kom det lekende kjøleveske i store mengder. Eieren kom ut og vi fikk trillet bilen inn i en garasje. Viste seg da at slangen til radiator hadde gått hull på.

Men her stopper det ikke. Når vi fikk jekket den opp så jeg store dannelser av rust og greier. Rusten hadde nermest spist opp hjulopphenget, festene å hele pakka.

Merkelige er jo at eieren sa at det var overflate rust som kunne spyles av med høytrykkert. Spyles vekk kunne det nok ikke når det nesten hadde rustet hull i det meste.

Dette ville bli en reperasjon til ti-tusener visst det skulle fikses, i tillegg til at det var mye småfiks med bilen.

Fy svarte hvor svindleraktig nån oppfører seg.

- '00 Audi A6 2.7tt

- '96 Nissan 200SX S14

x '92 Nissan 200SX S13

x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V

x '95 Volvo 460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom den forferdelige sannheten fram.

Skulle kjøre bilen til Setermoen i troms får å få den sjekket under. I det jeg kjørte ut fra eieren slo jeg på lysene.

I det jeg rundet hushjørnet kvæltes bilen. Åpnet panseret og der hørte jeg noe som lak. Så under bilen kom det lekende kjøleveske i store mengder. Eieren kom ut og vi fikk trillet bilen inn i en garasje. Viste seg da at slangen til radiator hadde gått hull på.

Men her stopper det ikke. Når vi fikk jekket den opp så jeg store dannelser av rust og greier. Rusten hadde nermest spist opp hjulopphenget, festene å hele pakka.

Merkelige er jo at eieren sa at det var overflate rust som kunne spyles av med høytrykkert. Spyles vekk kunne det nok ikke når det nesten hadde rustet hull i det meste.

Dette ville bli en reperasjon til ti-tusener visst det skulle fikses, i tillegg til at det var mye småfiks med bilen.

Fy svarte hvor svindleraktig nån oppfører seg.

Ja det er lett å bli lurt til å tro folk er ærlige. Jeg ringte på en g60 for et par uker siden og fikk veldig godt intrykk av bilen igrunn. Han forlangte 39000,- en sølvgrå corrado. Kjørt av en på 28 som var rolkig av seg. Knaskje det er noe for deg? Her er Nummeret hans -91800302 Han svarer ikke på sms

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. ser den på autodb. Skal ringe å høre på den senere idag. Men akkurat nå har jeg brukt en del penger. Har brukt rundt 1500-2000kr på å komme meg å se på den rustholken vi sjekka igår. :p

- '00 Audi A6 2.7tt

- '96 Nissan 200SX S14

x '92 Nissan 200SX S13

x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V

x '95 Volvo 460

Lenke til kommentar
Del på andre sider