svein p Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Når jeg bremser hardt,så siger bremsepedalen sakte inn hvis jeg holder foten hardt på bremsepedalen,også når jeg står stille. Er det luft,eller er det noe annet? Siter -01 Peugeot 806 Familiebil -80 Chevrolet Caprice 4 dørs -66 Ford Falcon stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
persjan Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Hvis den siger ned helt til bånn, er det nokk en lekasje et sted. Hvis ikke er det nok luft eller så kan det være dårlige bremseslanger som utvider seg. Ville sjekket for lekasjer og skiftet slangene..:) Siter Mercedes 190E 1990 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Juli 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 se om det minsker på bremsevæsken i beholderen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein p Skrevet Juli 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2005 Bremsevæskenivået krymper ikke. Nivået har vært stabilt siden bremsevæsken ble skiftet ifjor. Siter -01 Peugeot 806 Familiebil -80 Chevrolet Caprice 4 dørs -66 Ford Falcon stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Det er 99% sikkert at det er Mastersylinderen din som er gåen. Sjekk om du får overhalingssett, eller så kjøper du bare en ny en. koster ikke så mye, og får pant på den gamle. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg