Gå til innhold

Norsk Bil Mod Side

Ranger emnet

Exerqtor

Anbefalte innlegg

Jeg har sottet og tenkt litt på om det hadde vært noen idé og prøve og få organisert en Norsk bil mod side. Noe alla monstermonster eller digimods. Det hadde jo vært helt evig rått om det hadde latt seg gjøre nå som det ser ut som at det er en del nordmen som har fått interesse for dette..

Er det noen som har litt peil på nettsider og / eller har mulighet for og skaffe webhotel så hadde jeg vært glad for om de kunne ha kontaktet meg..

1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk

1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt

1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt

1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn

1990 Volvo 245 - Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver med webdesign, og kan sikker skaffe webhotell. web10 er jo billigst da. Hvis vi unne dratt med oss Blugh, kunne sikkert dette blitt bra. Han har litt mer peiling enn meg :)

X - Chrysler Neon 2.0i LE

-x - Neon Lys

-x - Racing Trekk fra USA

-x - Racing Girkule & Pedaler

-x - Bolt Annlegg (Torture tested)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut detta, kanskje det skulle vært mulig og få dratt sammen noe.

Har holdt på en del med web design selv. Hadde værst sykt morro om det hadde latt seg gjøre iallfall..

Men vist det er noen som kan kode PHP så hadde jo det vært den beste løsningen med tanke på at det lettets og bruke når allt er satt sammen og scriptet riktig..

Håper at det er fler som viser initsiativ her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hepp, fin ide dere har her, men jeg er pessimist av natur så her kommer lefsa:

- Penger til hosting med nok båndbredde?

- Tid og engasjement, finner vi det i vårt lille land?

- Hva er galt med vårt lille subforum her?

Med et par subforum til under seksjonen vår her ville jo dette vært knall, men det vil sikkert koste moderatorene her, da trafikk og brukere vil øke, og mange brukere i dette "miljøet" er ikke ønsket målgruppe for dette forumet (mopedgutta mes sms-språket, null teknisk kunnskap og photoshopskills)

Men om noen stiller opp litt seriøst, har dere meg i ryggen. Vil det ikke være nok med et eget dedikert forum, likt det på DM? Bruker dere resten av DM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er iallfall med på og lage en seriøs side, hvorvidt de andre her er det kan jo ikke jeg svare på.. Men når det gjelder hosting så hadde det nokk vært mulig og få litt peeng fra diversje skilder.. Vist vi har litt reklame på siden.. Hvor mye plass er det egentlig vi trenger på webserveren om vi får linka alle bilder til si imageshak eller photbucket? Er ikke snakk om mer enn noen få mb.. Blir jo så klart en del mer vist det er snakk om et forum eller noe lignende. Jeg vet iallfall at BK media har forholdsvis billige servere. http://www.bkmedia.no Men det beste er jo vist vi får en server fra en privatperson elns.. Ellers så blir det jo ikke så veldig mye i måneden vist vi får en del moderatorer på siden.. Også er det jo mulig og få en donate ordning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også pessimist av natur, så jeg lurer på noe av det samme som Blugh...

Hvorfor lage et nytt PS-forum? Vi er ikke så mange at vi trenger enda et forum... Syns vi faktisk kan bruke den kunnskapen vi har til å hjelpe BF bli bedre, istedet for å ditche forumet for noe annet. Om vi hadde laget et seriøst forslag, kunne sikkert Admins laget noen sub-forums her, som HOF, Walk of Shame, Newbie etc...

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

. Syns vi faktisk kan bruke den kunnskapen vi har til å hjelpe BF bli bedre, istedet for å ditche forumet for noe annet. Om vi hadde laget et seriøst forslag, kunne sikkert Admins laget noen sub-forums her, som HOF, Walk of Shame, Newbie etc...

X

vil si meg enig der.. kunne heller ha forbedret dette forumet.

i'm sick of following my dreams,

i'm just gonna call them and hook up with 'em later.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke akkurat forum som er det jeg hadde tenkt på, men en side med tut's og der folk kunne ha sine egne profiler og sånn som de kunne lagt ut sine mods og lignende..

Når det gjelder forum så holder det jo lenge med det vi har her;)

Ellers så vet jeg om noen steder hvor det er mulig og få et gratis forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke akkurat forum som er det jeg hadde tenkt på, men en side med tut's og der folk kunne ha sine egne profiler og sånn som de kunne lagt ut sine mods og lignende..

Dette er jo akkurat det vi har her...

side med tuts: Tråden Veiledere

Profilside: innebygd i BF

Legge ut Mods: er jo derfor vi har forumet...

syns det blir litt dumt å ha to steder å gå, når man allerede har alt på et sted... selvfølgelig, det hadde vært morsomt, men unødvendig...

X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja skulle vi gitt faen i alt som er unødvendig så hadde fått lov til og kjøre så fort vi vil i norge for og si det sånn.. Men for de som ikke er intreserte så er det nesten bedre og ti stille. No offence;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider