Islanwind Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Er det noen som vet om det går an å få tak i røde setetrekk i bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Ja det går ann.. vil det se jævlig ut i bilen din? ja det vil det. :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Det har jeg selv lett etter, dessverre ser det ikke lyst ut. Pokker så diskré alt skal være nå om dagen, alt skal være grått og sort, det virker som at noen prøver å kvele rånekulturen for godt. Snart får man vel ikke kjøpt Wunderbaum-etterligninger med bilder av nakne damer, heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Juli 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 helt enig! Eg liker ikke at alt skal vere mørkt.. Skal vere litt fargerikt og skille seg ut litt! er i full gang med å gjøre interiøret rødt... men Helios: hvor får jeg tak i? Det har jeg selv lett etter, dessverre ser det ikke lyst ut. Pokker så diskré alt skal være nå om dagen, alt skal være grått og sort, det virker som at noen prøver å kvele rånekulturen for godt. Snart får man vel ikke kjøpt Wunderbaum-etterligninger med bilder av nakne damer, heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 kommer jo ann på hva slags rødfarge du leter etter da.. mørkere røde som f eks vinrødt finnes mange steder.. det jeg foreslår at du gjør.. om du vil ha dette til å se pent ut.. er å dra til en salmaker og få ham til å trekke opp setene dine i den fargen du vil ha.. eventuelt river ut baksetet og framstolene og erstatter dem med røde stoler fra f eks sparco.. er også mange andre fabrikanter som lager sportstoler i alle mulige farger.. sjekk ut http://www.tuning.no/ f eks.. dem selger haugevis med harryshit Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Juli 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Grunnen til at eg ønsker røde trekk er at eg ikkje har råd til dyre røde sparco stoler... og det er kun sparco som duger for meg.. har eg ikkje råd til sparco blir det ikke nye stoler ;) men skal ikkje ha sånn mørk rødfarge.. skal vere lys... kommer jo ann på hva slags rødfarge du leter etter da.. mørkere røde som f eks vinrødt finnes mange steder.. det jeg foreslår at du gjør.. om du vil ha dette til å se pent ut.. er å dra til en salmaker og få ham til å trekke opp setene dine i den fargen du vil ha.. eventuelt river ut baksetet og framstolene og erstatter dem med røde stoler fra f eks sparco.. er også mange andre fabrikanter som lager sportstoler i alle mulige farger.. sjekk ut http://www.tuning.no/ f eks.. dem selger haugevis med harryshit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 dyre sparco? ohh.. da har nok du et budsjett som er litt vel lavt.. røde sparco stoler koster fra 1800kr ca pr stol.. og det er da ikke dyrt :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 dyre sparco? ohh.. da har nok du et budsjett som er litt vel lavt.. røde sparco stoler koster fra 1800kr ca pr stol.. og det er da ikke dyrt :) Sparco har ikke bare bøtteseter av plast... Litt deiligere modeller koster ofte (mye) mer. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 plast?? den til 1800 er da vitterlig IKKE av plast.. sparco lager daikke stoler av samma dritten som jamex..hehe.. jeg hadde sprint stolen i bilen min.. meget god stol.. og billig.. godkjent til diverse sport også.. er en rørrammestol . Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 enkleste og sikkert fineste, men ikke det billigste er å finne veien til en dyktig salmaker som det er nevnt tidligere. Vurderer setetrekk med noe gult i men det ser dårlig ut på den fronten også gitt. Er også lei av at alt skal være så diskret og mørkt og trist. Bøttestoler er ikke noe alternativ for meg, siden jeg ikke helt ser behovet for det i en liten fiesta, som ikke går så fort gjennom svingene at jeg detter ut av setet :boxing Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 For å gi riktig svar på spm ditt og ikke begynne å bable om min mening om setetrekk, her er linken http://www.mobilsentrum.no/products.asp?c=518234237&n=1228265483#xy Kos deg! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 takker for svar.. Og har sett det setet fra sparco til 1800.. Men er jo kjekt å ha regulerbart da.. Lurer på å kjøpe trekkene fra tuning.no.. til 1200... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dj_LoVeHeArT Skrevet Juli 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2005 netthandelen.no kjøp derfra..vent til den fargen kommer på auksjon..og kjøp for 2-300 spenn;) Siter BooM BooOOOm, Brooom=p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Juli 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2005 Takker. er det ofte auksjon på det? netthandelen.no kjøp derfra..vent til den fargen kommer på auksjon..og kjøp for 2-300 spenn;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg