Gå til innhold

Røde setetrekk?

Ranger emnet


Islanwind

Anbefalte innlegg

helt enig!

Eg liker ikke at alt skal vere mørkt.. Skal vere litt fargerikt og skille seg ut litt!

er i full gang med å gjøre interiøret rødt...

 

men Helios: hvor får jeg tak i?

 

Det har jeg selv lett etter, dessverre ser det ikke lyst ut. Pokker så diskré alt skal være nå om dagen, alt skal være grått og sort, det virker som at noen prøver å kvele rånekulturen for godt. Snart får man vel ikke kjøpt Wunderbaum-etterligninger med bilder av nakne damer, heller.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer jo ann på hva slags rødfarge du leter etter da.. mørkere røde som f eks vinrødt finnes mange steder.. det jeg foreslår at du gjør.. om du vil ha dette til å se pent ut.. er å dra til en salmaker og få ham til å trekke opp setene dine i den fargen du vil ha.. eventuelt river ut baksetet og framstolene og erstatter dem med røde stoler fra f eks sparco..

 

er også mange andre fabrikanter som lager sportstoler i alle mulige farger.. sjekk ut http://www.tuning.no/ f eks.. dem selger haugevis med harryshit

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at eg ønsker røde trekk er at eg ikkje har råd til dyre røde sparco stoler... og det er kun sparco som duger for meg.. har eg ikkje råd til sparco blir det ikke nye stoler ;) men skal ikkje ha sånn mørk rødfarge.. skal vere lys...

 

 

kommer jo ann på hva slags rødfarge du leter etter da.. mørkere røde som f eks vinrødt finnes mange steder.. det jeg foreslår at du gjør.. om du vil ha dette til å se pent ut.. er å dra til en salmaker og få ham til å trekke opp setene dine i den fargen du vil ha.. eventuelt river ut baksetet og framstolene og erstatter dem med røde stoler fra f eks sparco..

 

er også mange andre fabrikanter som lager sportstoler i alle mulige farger.. sjekk ut http://www.tuning.no/ f eks.. dem selger haugevis med harryshit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dyre sparco? ohh.. da har nok du et budsjett som er litt vel lavt.. røde sparco stoler koster fra 1800kr ca pr stol.. og det er da ikke dyrt :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dyre sparco? ohh.. da har nok du et budsjett som er litt vel lavt.. røde sparco stoler koster fra 1800kr ca pr stol.. og det er da ikke dyrt :)

 

Sparco har ikke bare bøtteseter av plast... Litt deiligere modeller koster ofte (mye) mer.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plast?? den til 1800 er da vitterlig IKKE av plast.. sparco lager daikke stoler av samma dritten som jamex..hehe.. jeg hadde sprint stolen i bilen min.. meget god stol.. og billig.. godkjent til diverse sport også.. er en rørrammestol .

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enkleste og sikkert fineste, men ikke det billigste er å finne veien til en dyktig salmaker som det er nevnt tidligere.

Vurderer setetrekk med noe gult i men det ser dårlig ut på den fronten også gitt.

Er også lei av at alt skal være så diskret og mørkt og trist.

Bøttestoler er ikke noe alternativ for meg, siden jeg ikke helt ser behovet for det i en liten fiesta, som ikke går så fort gjennom svingene at jeg detter ut av setet :boxing

Fiesta to the people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår