Javel Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 På min Caddy TDI (02 mod) har jeg lurt på å få innstallert motorvarmer før vinteren. Bilen står ute, og jeg tenkte å få montert motorvarmer og kupévarmer (som jeg har kjøpt hos biltema) sammen slik jeg hadde på den forrige bilen. Har et par spørsmål som jeg håper noen kan gi svar på: 1. Hvor stor betydning vil en motorvarmer ha på en sånn dieselbil, er det anbefalelsesverdig å gjøre dette? 2. Bør innstallering av motorvarmer i en så ny bil (bare kjørt 27000km) bestilles hos merkeverksted, eller kan det like greit gjøres hos et uavhengig verksted (som jeg har benyttet før og som jeg har vært fornøyd med. Det blir jo noe billigere) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Motorvarmer er anbefalt på både diesel og bensin når temperaturen detter under 0. Du sparer både drivstoff, batteri, slitasje og irritasjon på å ha kupervarmer og motorvarmer. Ingen problem å instalere ett varmeelement selv nei. Men selvfølgelig bør du sjekke hvorvidt noe slikt går utover garantien på bilen.. Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg