Gå til innhold

Ny bil ja.. E39 535i

Ranger emnet

Radiaki

Anbefalte innlegg

• Svar 218
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, Supersprint gir ikke så mye mer lyd ekstra enn org,men det er "rustfritt" og gir et bra urseende :)

På en V8 så gir den mye mer lyd enn org. faktisk.. den dype v8 brumminga er på plass :)

(*) BMW Z3 Coupe 2.8

(*) 1999 BMW 520i touring

(x) 1996 BMW E39 535i manuell

(x) 1988 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enten så var den ikke så møkkete, eller så er ikke kamera på mobilen det beste =)

men uansett ser lovende ut! men den kan senkes enda lavere?

Understellet går fysisk 7.5cm lavere i front og 8.2 cm lavere bak, men da står vell bilen på dekka. :)

Uansett tror jeg ikke jeg skal ha den så mye lavere nå, det er såvidt litt luft mellom dekka og skjermene når du ser den fra sia plant.

M fronten vil hjelpe på, den ser lavere ut med mer sinna front.

(*) BMW Z3 Coupe 2.8

(x) 1988 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok da.. et ferskt mobilbilde.. :

v%E5r06.jpg

Enjoy

Veldig pent! :titties:

Hvor mye har du skrudd den ned på dette bildet?

Det blir kanonpent når du får på M-fronten! Venter spent på flere bilder! happyhappy

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pent! :titties:

Hvor mye har du skrudd den ned på dette bildet?

Det blir kanonpent når du får på M-fronten! Venter spent på flere bilder! happyhappy

Hmm jeg har ikke noe nøyaktig mål på hvor mye den er senka.. se på bildene under så ser du den i orginal høyde:

DSCN0064.JPG

DSCN0066.JPG

Tipper den er senka ~60mm i front, noe mindre bak (E39 har sabla mye klaring i front orginalt). Tror det hadde blitt vell mye med et normalt mykt senkesett, men med coilovers er jeg ikke nevneverdig bekymret.

Ps. på de bildene var bilen ren (og de er tatt med skikkelig kamera)

(*) BMW Z3 Coupe 2.8

(x) 1988 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt på med Elling fra Sigdal til Asker her om dagen. Deilig bil, deilig lyd. Coil oversene ble litt stive på humpeveien fra Sigdal til Hovedveien. Men makan til telehiv har jeg ikke sett på lenge. Deilig med stiv bil når man først kom seg på litt mere vettug vei, der man egentlig vil være. Var jo vinterdekk på da, så bilen blir vel en helt annen med sommerdekk.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider