Gå til innhold

Ny bil ja.. E39 535i

Ranger emnet

Radiaki

Anbefalte innlegg

Satt på med Elling fra Sigdal til Asker her om dagen. Deilig bil, deilig lyd. Coil oversene ble litt stive på humpeveien fra Sigdal til Hovedveien. Men makan til telehiv har jeg ikke sett på lenge. Deilig med stiv bil når man først kom seg på litt mere vettug vei, der man egentlig vil være. Var jo vinterdekk på da, så bilen blir vel en helt annen med sommerdekk.

mmm var et par kilometer med ganske homo vei der oppe.. :)

Den er noe stumpere i veldig lav fart med sommerdekka, men bedre i høyere fart.. og så har jeg faktisk litt grep igjen, hehe.

(*) BMW Z3 Coupe 2.8

(*) 1999 BMW 520i touring

(x) 1996 BMW E39 535i manuell

(x) 1988 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 218
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg lovet bilder, og siden jeg endelig fant igjen ladern til kamera kommer en hel haug.. bilen er skitten fremdeles, men samme f..

Som dere ser har jeg mye å gå på i høyden fremdeles, usikker på om jeg skal trøkke den enda mere ned.

Ps: hvis noen synes eksosen henger litt skevt, så skal vi sveise på noe mere fester så snart vi får tid ;) Den sklir litt på gummiopphenget slik den er nå.

Først to nærbilder av høyden front og bak:

front.jpg

bak.jpg

Så litt vinterbilder:

vinter1.jpg

vinter3.jpg

vinter4.jpg

vinter5.jpg

vinter6.jpg

(*) BMW Z3 Coupe 2.8

(x) 1988 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er så mye mer å gå på i fremme med H&R coilovers?

På min så det ut som at felgene ville bli dra borti fjæra dersom man senket den mer enn ca. 60 mm, men det kan hende (og jeg håper!!) at dette bare var et synsbedrag :)

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pent med kromringer ja! Ellers er bilen din temmelig strøken nå! Var dette min bil ville jeg ha vurdert M-lister på sidene og xenon kanskje :)

M-front + sidelister, nye speil samt totallakkering er på lista ja.. sånn på starten av sommern. Facelift og selvsagt ;) Jeg har bare starta litt i "feil" ende (synes det er riktig jeg da) med understell, bremser, dekk og teknisk dill-dall. Looks kommer, har såvidt starta nå med eksos.

(*) BMW Z3 Coupe 2.8

(x) 1988 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Bla bla.. lenge siden det kom noen updates her nå.. har somla meg til å sette på bmwccn skiltholdere og nye typen skilter.. ellers har jeg mest reparert div. teknisk dilldall, som giver og posisjonsholder på førerdøra.. Har senka den litt mere i front og.. :)

Får vell ta noen skikkelige bilder snart.. ellers nærmer det seg tid for mtech lister/front og lakk.. gleder meg til å få tatt småbulker og rust.

(*) BMW Z3 Coupe 2.8

(x) 1988 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Hm. noen som ikke har overholdt vikeplikten? Eller har du lekt rally?

Men det jeg egentlig skulle spørre om..

Har du bare kutta til bakfangeren din, for eksosen?

Jepps, kutta og slipt.. ikke noe mere.. har litt bilder av prosessen.. skal vi sjå..

Før kapping:

passerikke.jpg

Prøvetilpassing etter litt saging:

kappelitt.jpg

Sliping:

slipe.jpg

Sveise!

sveise!.jpg

(*) BMW Z3 Coupe 2.8

(x) 1988 BMW M3