Riff Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Idag prøvde jeg å støpe for første gang. Blandet litt feil... ble meget kort tid å smøre på. Fikk dessverre ikke heller ut alle luftbobler. Men tenker det som så at det er bare pluggen. Og den skal kastes etterpå. Det var iallefall moro. Har lest det meste her. Bør kanskje lese litt mer. hehe Takk for mange gode innlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corolla Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Det er slik man lærer det! Prøve og feil :) Hva støpte du da? Bilde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet Juli 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 En hattehylle. Bilder kommer når jeg får kameraet ladet. Er ikke helt ferdig med den enda.. men fornøyd sålangt. Gleder meg til å prøve på andre ting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Å støpe en båt er en fin ting å starte med hvis du er nybegynner, så kjøper du båtmotor etterhvert.. også har du det kult på vannet neste sommer yodude yodude yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exuz Skrevet Juli 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2005 spnDude: har du gjort det? og hvor mye arbeid skal det til for å gjøre det? har veldig lyst til å lage meg en båt selv, men det står litt på penger og litt på plass. Siter []BMW 320i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spnDude Skrevet August 13, 2005 Rapporter Share Skrevet August 13, 2005 jeg har aldri gjort det.. Driver med min første støyp nå.. Men tenker det tar en goooood del tid å støpe en hel båt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg