Gå til innhold

Gatebil har tapt seg..

Ranger emnet


roadbloc

Anbefalte innlegg

Gatebil er ferdig for denne sommerferien og flere er skuffet over "året's beste treff"!!

Flere biler fikk ikke stille ut pga. at de ikke var påkostet nok i følge vaktene, d er da man begynner å tenke hva i helvette slags folk det er som står å slipper inn biler!!

 

De fleste har vel hørt om den kjente blueboypoloen som har stått om i flere bilblad, den fikk ikke komme inn pga. at den ikke var påkostet nok penger...

BARE FELGENE HAR EN PRISLAPP PÅ 40 000 KRONER!!

Bilde av bilen: CIMG0112.JPG

 

 

 

Så var det også flere personer som måtte sove andre plasser eller de var blitt lovet pga. at Henrik aldri hadde hørt om verken de eller mailene han hadde sendt til de...

 

Nå må dere ta å få finger'n ut av rasshølet og skjerpe dere!

Dere tjener jo faen meg 20 mill bare på billetter, så dere må jo faen meg ta å få inn litt proffer til å drive et så stort treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Enig der... Hadde jeg fått start på bilen min å blitt nektet inngang hadde jeg tilta helt på de vaktene... De sa at de hadde kun 5 plasser og de var til noe sikkerlig gromt noe.. Hadde det vært meg så hadde jeg slått de vaktene med noe hardt i hode.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil er ferdig for denne sommerferien og flere er skuffet over "året's beste treff"!!

Flere biler fikk ikke stille ut pga. at de ikke var påkostet nok i følge vaktene, d er da man begynner å tenke hva i helvette slags folk det er som står å slipper inn biler!!

 

De fleste har vel hørt om den kjente blueboypoloen som har stått om i flere bilblad, den fikk ikke komme inn pga. at den ikke var påkostet nok penger...

BARE FELGENE HAR EN PRISLAPP PÅ 40 000 KRONER!!

Bilde av bilen: CIMG0112.JPG

 

Så var det også flere personer som måtte sove andre plasser eller de var blitt lovet pga. at Henrik aldri hadde hørt om verken de eller mailene han hadde sendt til de...

 

Nå må dere ta å få finger'n ut av rasshølet og skjerpe dere!

Dere tjener jo faen meg 20 mill bare på billetter, så dere må jo faen meg ta å få inn litt proffer til å drive et så stort treff.

 

Kunne ikke vært mere enig med deg, sitter også inne med den følelsen at gatebil ikke har noe med gatebil å gjøre lenger. Man skal vist ha en rimelig ekstrem bil om man har noe håp å få stille ut. Er jaffal ikke noe en kan ta på egen kappe (med mindre man har ræva full av gryn), trengs en drøss med sponsorer å det er jo ikke akkurat lett her på berget. Skal man ha håp om å komme inn å stille ut doningen må man enten:

 

  • Ha en ekstrem bil, som aldri kommer til å få skilter på norsk jord
  • En eksterm lakk som man er så redd for så man ikke tør å kjøre på veien med, og derfor transporterer den i lukket skap eller buss
  • ha en ekstrem motor som strider imot alt som kan bli godkjent her i landet (1700 HK Granada'n (under) er vel et unntak).

Gatebil_Rudskogen_09_07_2005_191.sized.jpg

 

Nei takker meg til streetmeet istedenfor ekstrembil.no jeg.

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jungeltelegrafen går om at maks power ble kastet ned av scena da de allerede hadde fått tillatelse til å ta bilder?

Ikke bra.

 

Vi hadde blitt lovet av gatebil gjengen å få sove på grusplassen inne ved banen.

Jeg sendte mail til de å spurte om det var noen form for forhåndspåmelding for oss som skulle stille ut. Nei fikk jeg til svar. Er bare å møte opp tidlig så får mann plass.

Sendte en mail tilbake for å få dette bekreftet.

 

Reiser opp på torsdag kl 0800 og får beskjed av vakta om at vi må kjøre til partycampen. jeg sa at vi hadde fått lov til å sove inne ved banen. Fikk til svar at det ikke ble camping der. Da ble jeg forbanna!

Reiste hjem igjen og ringte til ansvarlig for gatebiltreffet. Fikk beskjed om at vi måtte forhåndspåmelde oss for å ligge inne.

Det var samme person som hadde svart meg på mail tidligere.

Ringte opp til eirik i eyecandy som vi skulle campe sammens med og fikk de til å ringe til gatebil. det gjorde han og fikk til svar at det kanskje ble et par ledige plasser på fredagskvelden. Noe det neppe ble..

Da ga jeg faen og reiste på camping til sverige isteden.

Dette endte opp med ødelagt bakaksel så helga var jo bare helt komplett :fuckme2:

 

Har kjøpt meg ny vogn som jeg ikke ville ha herpa på partycampen. Derfor dro vi ikke dit.....

 

Hører også rykter om flere "firmaer" som ikke vil reise dit til neste år. Hvilke vet jeg ikke. Dette er bare rykter

Nissan 200SX RS13 med trivelige mods.

www.sandvik-bros.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den blå koneraceren der er ikke verdt å stille ut!

 

den hadde tatt opp plassen til skikkelig fine og gromme biler! som fex:

 

Gatebil_Rudskogen_09_07_2005_090.sized.jpg

 

Gatebil_Rudskogen_09_07_2005_009.sized.jpg

 

P7098506.JPG

 

Vi ser jo helt klart at poloen ikke hadde sjangs mot dette her!

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp derfor er dette første gang jeg dro på Gatebil. Det har ingenting med gatebiler å gjøre. var lovt plass sammen toyota klubben. Vaktene mente det var fult (kjører en litt sliten MR2 mk1) Men fikk krangla meg inn til slutt, Og jammen var det ledig plass der. 4 stykker til og med

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har boikottet hele fyllebil siden 2003 jeg....

Og om dette stemmer, og er måten de driver "butikk" på, kommer jeg heller ALDRI til å støtte de med ei eneste krone...

 

lurer på om jeg hadde sluppet inn med Mx3:an jeg....

 

nope-mx3

Tvilsom det Jannis :D Har du fått pakka fra USA med datasprut nå da? Sees vel på Råde den 16, får veksle noen ord da hehe

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes treffe har blitt bedre en noen gang jeg, dere henger dere for mye opp i navnet, det treffe er det det er. de har så sinnyskt mange kule biler å kan velge og vrake til å ha oppe på plassen der så det kommer neppe noen gang til å bli et problem at 50-100 stk fra forumet her ikke gidder å dra dit :) det er ikke kø der lenger, ikke fulle folk blant bilene osv.. treffe er genialt rett å slett ;) vi som hadde plass til lastebilen vår i depoet før har blitt degradert til å være på øvre campingen, vi sutrer da ikke for det. treffe vokser å ting må tilpasse seg det for at det skal bli ennå bedre :D

 

før kostet det 5K for stand plass for firmar mens i år har det blir 5 dobbelt men det er bare slik det er, tilbud og etterspørsel, Leif har gjort en kjempe jobb med å løfte treffe til nye høyder, å ennå bedre er jeg sikker på at det kommer til å bli.

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm det var da merklig, vaktene bare så på bilen og vinka oss rett inn. slapp til og med å betale :)

 

Jeg synes det var litt rotete der i år, oppo selve plassen,

og lattlig at vi ikke fikk stå bak muren ved depod der ?? :anger:

 

Så flere biler som ikke fortjente å stå oppe på plassen der, hvis det er sånn dem ser det ann heretter, var jo flere gromme biler på go cart plassen

 

Men sånn eller er det vel greit med gatebil, vi har en trang til å surve uansett, vi surva før fordi vi ikke hadde tilbudet, nå surver vi for at tilbudet vi har ikke er bra nok hehe :drive2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår