Gå til innhold

Gatebil har tapt seg..

Ranger emnet


roadbloc

Anbefalte innlegg

Hehe, teoretisk ja. Men syntes det å ha et panel til å gjøre det er helt ok, så lenge en bil bare kan vinne en pris i en klasse i løpet av sitt liv. Hvis en f eks et år vinner en klasse, og to år etterpå har gjort drastiske endringer vinner igjen er forsåvidt ok, men det blir jo noe annet da... Syntes forresten at det er dårlig at ikke alle kåringer og premieringer blir lagt ut i en oversikt på gatebil.no, mulig det kommer i neste gatebil blad men... Den siden dems har potensiale til å bli brukt til så mye mer...

 

Man kunne vel ordnet en SMS-avstemning under arrangementet, og dette funker ikke bare teoretisk. Eurovision Song Contest fungerer på denne måten, for vi lever tross alt ikke i steinalderen lengre, samt med de ressursene Gatebil har som organisasjon bør vel ikke det være for mye forlangt.

Holy Moses smell the roses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvem er det som avgjør hvem som vinner? Publikum eller en intern Gatebil-komité?
En jury med folk utvalgt av Gatebil, men jurymedlemmene er uavhengige av Gatebil.

 

Var selv med i juryen for noen år siden (da jeg ikke var direkte tilknyttet Gatebil), og kan skrive under på at juryen kun tar avgjørelser ut fra egne vurderinger og ikke er påvirket av Gatebil i så måte!

 

Germanlook her på forumet er en av jurymedlemmene.

Han stilte ut (og fikk premie for) sin VW, men var selvsagt ikke med på å bedømme VW-klassen!

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men har du en 200 sx som ikke har front eller no særlig annet og ser ut som en dass da et det helt greit.

Men som kjører friskere enn de fleste på banen :pray .. så hold kjeft :fuckme2:

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jury med folk utvalgt av Gatebil, men jurymedlemmene er uavhengige av Gatebil.

 

Var selv med i juryen for noen år siden (da jeg ikke var direkte tilknyttet Gatebil), og kan skrive under på at juryen kun tar avgjørelser ut fra egne vurderinger og ikke er påvirket av Gatebil i så måte!

 

Germanlook her på forumet er en av jurymedlemmene.

Han stilte ut (og fikk premie for) sin VW, men var selvsagt ikke med på å bedømme VW-klassen!

 

vant ikke han i fjord å? hørte en korrupt historie om dette, bra du la ut saken :pray

 

Jeg skal personlig sende en mail til gatebil i dag, fortelle om hva jeg synes, jeg skal nevne:

priser - som jeg sikkert får rett i fleisen igjenn

Kø - det må man regne med.

Fotgjengerfelt - kommer kanskje til neste år?

nazivakter - som sto nærmere enn meg under breisladden, og snudde å løp da en 200 og Vaa kom uti grusen, haha.

litt diverse som ejg har spart på.

 

alt i alt jeg jeg fornøyd med gatebil, mye surr, men det blir nok bedre!

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vant ikke han i fjord å? hørte en korrupt historie om dette, bra du la ut saken :pray

 

Jeg skal personlig sende en mail til gatebil i dag, fortelle om hva jeg synes, jeg skal nevne:

priser - som jeg sikkert får rett i fleisen igjenn

Kø - det må man regne med.

Fotgjengerfelt - kommer kanskje til neste år?

nazivakter - som sto nærmere enn meg under breisladden, og snudde å løp da en 200 og Vaa kom uti grusen, haha.

litt diverse som ejg har spart på.

 

alt i alt jeg jeg fornøyd med gatebil, mye surr, men det blir nok bedre!

 

seriøst, prizma?

det er ikke dyrt å betale 150kr for en dag med fete biler, bra utstillinger, rå kjøring og masse sosialt, eller er du virkelig så gjerrig? Devil

 

er enig i at noe kunne vært gjennomført litt bedre, f.eks folkemengden, men 28000 folk er ikke lett å holde under kontroll..

 

du får legge ut mailen din her da vel, kan være festlig å lese :)

Ring-fan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korrupt historie?

 

Germanlook er en meget god venn av meg!

Kan gå god for at han aldri vil involvere seg i slikt!!!

 

Hvorfor må enkelte alltid tro det verste om folk?

 

snakka med noen innflytelses rike folk som ergret seg litt over at han vant i fjord å(??), og at han satt i jurien = han bestemte at sin egen bil var fetest, derfor avr det bra du sa at ha ikke hadde noe med dette å gjøre..

 

bilen er jo en standard bil, med senk og ny grill, han har ikke gjort så jævli mye, men at han vinner, det respekterer jeg, gidder ikke henge meg opp i slik.

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

seriøst, prizma?

det er ikke dyrt å betale 150kr for en dag med fete biler, bra utstillinger, rå kjøring og masse sosialt, eller er du virkelig så gjerrig? Devil

 

er enig i at noe kunne vært gjennomført litt bedre, f.eks folkemengden, men 28000 folk er ikke lett å holde under kontroll..

 

du får legge ut mailen din her da vel, kan være festlig å lese :)

 

synes det er jævli dyrt å campe, dagsprisen er grei, og park prisen, men 850 for en helg er litt ille.. + mat og godis i bodene, litt dyrt...

 

mye folk, grom steming!

 

legger ikke ut mailen, den ble FOR lang...

Mvh. prizma

 

Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor sa til meg at hun hadde lest i sarpsborg arbeiderblad at man ville begynne utbyggingen av rudskogen til neste år og dermed ville det ikke bli noe gatebiltreff der før evnt. anlegget sto ferdig...

Noen som kan bekrefte eller avbekrefte dette??

Nissan 200SX RS13 med trivelige mods.

www.sandvik-bros.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakka med noen innflytelses rike folk som ergret seg litt over at han vant i fjord å(??), og at han satt i jurien = han bestemte at sin egen bil var fetest, derfor avr det bra du sa at ha ikke hadde noe med dette å gjøre..

 

bilen er jo en standard bil, med senk og ny grill, han har ikke gjort så jævli mye, men at han vinner, det respekterer jeg, gidder ikke henge meg opp i slik.

Den vant også ifjor, såvidt jeg husker.

Han bedømte selvsagt ikke VW-klassen da heller!

 

Bilen har mange, mange, mange flere mods enn senk og grill.

Masse styling, 19-tommere, motor, interiør og stor stereo m.m.

 

MAKAN TIL TULL!!!

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vant også ifjor, såvidt jeg husker.

Han bedømte selvsagt ikke VW-klassen da heller!

 

Bilen har mange, mange, mange flere mods enn senk og grill.

Masse styling, 19-tommere, motor, interiør og stor stereo m.m.

 

MAKAN TIL TULL!!!

Ikke helt enig jeg da, de som er med og dømmer burde ikke kunne stille i konkuransene selv synes jeg da... Er vel flere jurymedlemmer som har fått premier for sine egne biler? Andre steder så får ikke ansatte/involverte lov til og delta i konkuranser etc. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt enig jeg da, de som er med og dømmer burde ikke kunne stille i konkuransene selv synes jeg da... Er vel flere jurymedlemmer som har fått premier for sine egne biler? Andre steder så får ikke ansatte/involverte lov til og delta i konkuranser etc. ;)

 

Er jo litt rart det der. Er slik i all konkuranse at de som er i juryen eller har inflytelse har ikke lov. Er jo sole klart at du har en kjempe posisjon til å kunne bidra til at du blir premiert vis du er involvert eller er i juryen.

 

Synes det også det var litt tull med breisladden.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er jævli dyrt å campe, dagsprisen er grei, og park prisen, men 850 for en helg er litt ille.. + mat og godis i bodene, litt dyrt...

 

mye folk, grom steming!

 

legger ikke ut mailen, den ble FOR lang...

 

MEN FOR I SVARTE HÆ..... HOLD DEG HJEMME DA, VI KOMMER IKKE TIL Å SAVNE DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :aug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår