Gå til innhold

Gatebil har tapt seg..

Ranger emnet


roadbloc

Anbefalte innlegg

Treffet var kjempe bra! Var der på søndag, kan ikke si annet enn at jeg koste meg veldig!:)

Synes de fleste feila ligger hos publikum jeg da:P Liksom når det er applaus dem ber om f. eks, så kommer det noen små klapp fra et par tilskuere, skulle vært litt mer entusiasme blandt publikum!

Og det med at dem faen ikke kan komma seg vekk fra banen når speaker sier dem skal det!! Det var irriterende.

Var egentlig ikke helt enig med hvem som skulle vunnet breisladden. Lotus Omega'n hadde da fineste sladden? Røyk så jævlig bra av den også:D

Men alt i alt et kjempe treff:) Gleder meg til september:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gatebil er ikke bra lenger!

 

måtte selv krangle får å slippe inn, har en 240 som je ser på som ganske spesiell som har vunnet mange priser å kostet 180000 ca, men ble først sendt på en grusplass je nesten ikke kom frem,

 

Dårlig mener je, da je så alle stusslige, orginale biler som fikk kjøre inn,

 

 

Dessuten så burde det ikke bare være å mye man har kostet på som teller,

de burde kikke litt på detalier å sånn oxo.

 

Tviler på at det blir mange gatebiltreff på meg framover.

-93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006

 

-00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra å se at du takler det sånn...regner med mange hadde blitt relativt pist off...hadde du kommet innom oss skulle du fått noe annet enn varmt å drikke ihvertfalll:)

 

 

Jeg er en av de "vanlige" jeg, jeg måtte gå fra et jorde langt faen i vold, og var gjennomsvett før dagen begynte. Jeg hadde med varm iste (ergo, bare te) og hadde mindre penger enn antatt så hadde svimlende 50kr i lommepenger. Fant meg et sted å sitte å satt der :)

Folk må lighten opp litt. Gatebil er gromt enten man inrømmer det eller ikke.

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang . bedømming av utstillte biler:

 

Til de som vil øke sjansene sine vil jeg be dere lese Bilsport nr 13. Der står det en rekke meget gode tips for å vise seg og sin stolthet fra best mulig side.

 

Dommerne er som nevnt genuint bilinteresserte mennesker. Er det noen vi ser totalt bort fra så er det "den med størst stereo og flest klistremerker!"

 

Viktige ting er helhet på stilen, at alt ikke er original tilbehør, at det ikke bare er blankt utenpå( hjelper lite med lakk til flere 10K hvis det er masse sprut i innerskjermer, gromme felger som er møkkete inni, upussa ruter osv.

 

Alt teller, likeledes området rundt bilen. Har folk slengt fra seg søppet rundt din bil, plukk det opp og kast det i kassa.

 

Har sett MANGE supertøffe biler som hadde fått pokal dersom eieren hadde tatt det daglige vedlikeholdet litt mere nøye. Ikke skyld på at det er liten tid til å vaske ol. Hovedvasken skjer i uka før treff, vasken på treff er bare for å få bort skitt fra turen til treffet.

 

Siden min tid på Gatebil går med til å se på andres biler, har jeg stillt ut på mange svenske treff med mine biler. Har fått noen pokaler og mye bra tilbakemeldinger, på ikke så dyre og gromme biler, men de har vært SUPER strøkne og helt 100% shina. Da viser du at du legger sjela di i bilen!

Greit nok, men for de av oss som bruker bilen til og fra jobb hele uka så er det kansje ikke så lett og stå og pusse på den da... ;) Heter jo "gatebil" så kan jo være en ide og ta det til ettertanke også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok, men for de av oss som bruker bilen til og fra jobb hele uka så er det kansje ikke så lett og stå og pusse på den da... ;) Heter jo "gatebil" så kan jo være en ide og ta det til ettertanke også ;)

 

 

Ikke for å tråkke noen på tærne, men bilen min går til og fra jobb hver dag, sommer og vinter. Litt steinsprut må man regne med, men det er vel ikke noe i veien for å holde bilen i orden for det?

Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers

http://dvs.skynetblogs.be

-73 1303RS

-13 Polo WRC edition

-15 Octavia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å tråkke noen på tærne, men bilen min går til og fra jobb hver dag, sommer og vinter. Litt steinsprut må man regne med, men det er vel ikke noe i veien for å holde bilen i orden for det?

 

Både og. Jeg driver å bygger en bil. Den kommer jeg til å bruke vær dag så si(ikke vinter, Honda liker ikke salt og slikt). Men bilen blir jo ikke så pen som de som tar med bilen i lukede hengere. Men jeg forstår hva du mener. Men det koster jo litt å drive å behandle lakken, og lakere opp ting hele tiden.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud.......

 

muuuhuuu, lit motstand, så er alt dritt! hva er dette for en holdning?

 

treffer på en liten/par små ting som ikke helt passet DEG(ikke deg rett over, men de som bare klager på småting), så kan alle bare dra seg pokker i vold, gatebil suger?

 

jaja..

 

 

i steden for å sitte å sture, og forbanne hele greia, hvorfor ikke gjøre iallefall et pittelite forsøk på å være konstruktiv?gjør noe med det!

de har da en mailadresse dere kan sende forslag til.

om det er mange som klager på tinga på gokartbanen for eks, så må de jo ta det til etterretning!

 

detta her blir litt som å klage på politikerene som styrer landet, men ikke stemme ved valget!

 

*oppgitt*

 

 

for min del, vi sees i september, BRA JOBBET GATEBIL, Takk for et glimrende arrangement!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel..jeg synes det er MYE dritt på Gatebil. Og ja, jeg vet det er dumt å skrive det som første setningen, da folk antar at hele posten er negativ. Det jeg vil fram til, er at vi fortsatt er i Norge. Folk sitter i bygdene, byene og husene sine, og klager på ting, uten å gjøre noe med det selv. Jeg er forsåvidt helt enig i at når noen drar igang et så offentlig arrangement, så stiller de seg som skyteskive hvis alt ikke funker 100%. Som posten før nevner, det blir som å klage på politikerne, men å ikke stemme ved valget.

 

Som en liten sidetrack kan jeg nevne at jeg ikke stemte ved valget, OG jeg klager. Men for de som har sett South Park episoden der de skal stemme om skolemaskot, så er det den situasjonen jeg føler at vi er i. De skal velge mellom et Kjempeklystèr, og et Bæsjesmørbrød...Begge suger, så det spiller ingen rolle hva man stemmer.

 

Back on track. Gatebil er kos hvert år, med feite biler, snertne damer, mye folk, og som regel god stemning. Det er mye dritt, men det blir det når det er mye folk på et sted samtidig.

 

Jeg hadde personlig sett at Gatebil ikke hadde oppfordra til drikking på arrangementene, da jeg mener at alkohol og bil ikke henger sammen på den måten mange andre mener. Men, da kan man jo også si at det hadde kommet 5000 folk mindre, Gatebil hadde tjent mindre penger, og treffet neste år hadde blitt dårligere.

Som oppsummering vil jeg si at det finnes aspekter ved Gatebil jeg ikke liker. Men faen, så trist det hadde vært hvis det ikke hadde eksistert. Da hadde vi i "den harde kjernen" vært fengslet til bensinstasjonene og parkeringsplassene året rundt, mens alkoho-likerne (haha) hadde vært henvist til kjedelige hjemmefester og kjipe utesteder...

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

 

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det noen av dere minner veldig om min opplevelse.satt på i en golf 3 som er påkostet en del og ser faktisk ganske stilig ut.vi sa vi skulle inn og fikk bare et plikk av avsky og så sa de med den der??tror ikke det.

også parkerte vi da og gikk oppover og da kom det helt vanlige biler som de bare sendte oppover.det kan jo seff hende det var gjort noe med motot o.l men hvis de tenker på utseende skulle hvafall vi ha kommet glatt inn.

 

kjøringen er bare sykt bra. men fikk ikke så store gleden av den.ble dårlig og satt inn til muren og tittet i gresset og hørte bare bilene kjøre forbi.

til slutt måtte jeg bare dra hjem...TABBE... men jeg kommer da sterkere tilbake. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men syns egentlig utdelinga er litt på trynet.. Er akkurat de samme bilene som alltid som vinner og de fleste er Gatebil-crew eller så er det noen kompiser av de.. Virker som om du må sleike de opp etter ræva og suge de for å i det hele tatt hevde seg..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil egentlig si at gatebil alt i alt var veldig bra i år! Jeg var der fra torsdag til søndag, og som mange andre så jeg ikke noe særlig til fulle folk og annet tjas som ikke hører til inne på området. Partycampen var nok en reddende engel på akkurat det punktet! - Positivt på en måte, man får drikkinga vekk fra området, men jeg er nok litt enig med de som sier at bil og fyll ikke hører sammen.

 

Ellers sier jeg bare RESPEKT for at de har klart å lage ett system som ikke fører til flere km med kø i alle retninger og tonnevis med parkerte biler langs hovedveien! kjørte inn og ut ett par ganger, og opplevde aldri noe kø!

 

Det eneste jeg stusset veldig på i år, var at tidligere år har gocart banen vært full av folk og telt, mens i år var den "tom" omtrent.. og det virket som om den var det hele helga. Så at folk ikke kom inn, er for meg ett under! - Antakeligvis skyldes det nok litt dårlig oversikt og dårlig kommunikasjon, og er derfor mulig å forbedre!

 

Ellers, til de som går rundt og tror at man må kjenne noen .. Vi kom en gjeng på 4 gutter, fordelt på to biler, ingen av oss er profilerte i miljøet på noen måte, kjenner noen i systemet eller noe, men alikevel kom vi rett inn, fikk plasser der vi ønsket og fikk kjøre mye på bane. Så det tror jeg var like mye bingo, som hvordan man oppførte seg. - Ordner seg alltid for snille gutter (og jenter) vet dere ;)

 

Sees i september!

 

Magnus

Det jeg ikke vet, trenger ikke du å vite heller. - Og det du ikke vet har du ikke godt av å vite.

 

Vet du noe ikke jeg vet, så fortell meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... er sjølv flau over kor lite opel det er på treffa... Men syns sånn som valdresfolk uten sponsor kom med lyseblå matt omega a med ulakkerte fangara og 16" med senking(såg ut som ein 18 åring som hadde kjøpt bil av ein gubbe og kun senka den og satt på 16" uten og polert den)... Og den tok dei og kjørte ifra ein del av cosworthane på bana med (i fjor). Istadenfor sveisa alutankar i motorrommet for å få det til å sjå fint ut, hadde ei cola flaske som var stripsa fast... Og så vidt eg veit har dei ingen sponsorar.. Med bremsa til over 430 hestar på bakhjula... Og no bygger dei vel ein opel manta GSI med kanskje 800-900 hestar... http://www.protrim.no e sida deira.... ganske nystarta firma..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 months later...

Jeg har aldri vaert paa gatebil, bor et lite stykke ifra, jeg har bare en original Mustan II med V6'er, og jeg er avholdsmann (fra alkohol), saa, kjore paa bane kan jeg glemme, samme hvor lyst jeg har, alike vel ville det ha kosta meg skjorta, fem par sko og en lunge for aa komme inn, bare for a se paa noen rikinger vimse rundt paa en bane, imens en jeng fylle idioter mobber en eier av en Lancia Delta, fordi de tror Deltaen er en Polo, og Polo er da homse bil ifoelge dem.

 

Men alikevel, saa kunne jeg ha tenkt meg aa se det en gang, kunne ha tenkt meg aa ha proevd Mustangen utpaa banen, selv om jeg ikke royklegger halve norge i en breisladd, eller fliser forrmel 1 biler paa strekkene, kunne ha tekt meg aa kikke paa disse bilene rikingene driver aa bygger paa, se hva jeg aldri vil ha raa til, morsomt aa ha sett engang ihvertfall, men jeg kommer til aa ungaa fyllikene som pesten, og allle arrangemangene med "damer" er ikke derfor jeg er der, ihvertfall ikke for aa staa i en klynge av menn med staatiss fordi ei dame vasker en bil i bikini...

 

jeg vil gaa paa Gatebil for aa se bil.

 

Edit:

err... traaden var linka ifra en annen side, glemte aa sjekke naar siste post var, var hvist litt gammal denne... oops? :p

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår