Gå til innhold

Gatebil har tapt seg..

Ranger emnet

roadbloc

Anbefalte innlegg

Ingen overnatting på utstillingsområdet heller.. =)

Sånn har det ment å være hvert år, men det er alltid noen som får sneket seg til å sove der inne uansett, så den tviler jeg på at de unngår.

Tror og håper at utstillingsbiten skal fungere bedre enn tidligere med det nye opplegget, men det er fortsatt opp til vakter å få folk på rett plass.

Mange som er flinke til å prate for seg og alltid noen som kjenner noen osv.

-Little blue angel-

- Toyota MR2 1991 2,0 GTi

- BMW 325i

x Toyota Starlet 1985 Vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg syns de som er bilinteresserte, men som ikke har så mye til overs for Gatebiltreffa kan komme seg ut på de mindre treffa arrangerte av privatpersoner og mindre organisasjoner, da slipper man jo å stå i kø overalt. Også slipper man ut på banen med bilen sin selv med en rustflekk her og der. Plus at man slipper å vente 30 min i kø for å komme på banen. Er mange småtreff planlagt utover sommeren.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk ikke stille ut volvon pga den ikke var spesiell nok,

ser på bilen min som ganske spesiell da det er en 240 som er kostet på ca 200tusen,.

vunnet mange treff i norge, pluss at den fikk 2fulle sider i bilsport:)

ser på den som ganske spesiell,

ble bare sendt ned på en grusplass der jeg nesten ikke kom frem,

tviler på at det blir mer gatebil på meg.

-93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006

-00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk ikke stille ut volvon pga den ikke var spesiell nok,

ser på bilen min som ganske spesiell da det er en 240 som er kostet på ca 200tusen,.

vunnet mange treff i norge, pluss at den fikk 2fulle sider i bilsport:)

ser på den som ganske spesiell,

ble bare sendt ned på en grusplass der jeg nesten ikke kom frem,

tviler på at det blir mer gatebil på meg.

Jeg hører stadig om sånne episoder som du forteller om folk som har lagt i masse tid og penger på bilene sine og som ikke får stille ut. Vaktene man møter er som regel lite vennelige mot oss.

Vet ikke hvor skuffa jeg hadde blitt vis de hadde avist meg fra go-kart banen.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De prøvde å avvise meg først, men jeg hadde plass hos Eyecandy, så etter litt frem og tilbake så fikk jeg lov å kjøre inn...

Teite var jo at det var masse ledig på gokartbanen.

(lørdagen i September).

For min del synes jeg nå Gatebil er for kommerst, for lite bil, for mye fyll, og altfor dyrt.

-nope

:: Frisørbilentusiast ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når gatebil tjener så mye som de gjør, hva med å heller bruke pengene litt

på publikum,(noe de kanskje gjør) leie/kjøpe inn tribuner som folk kan sitte på. selvfølgelig skal folk ha betalt for jobben å leie av banen ellers andre utgifter.

altså det jeg mener er at når de vet at arrangementet/bilmiljøet bare vokser

seg større og større for hvert år, burde de kanskje ta et hint, for de vet at det kommer mye folk, har jo holdt på i noen år nå!

var på juli treffet 2004. traff også på disse vaktene som er litt

firkanta, og fikk litt for fort intrykk av dårlig planlegging. (men hadde ellers en hyggelig helg i plaskregn). har også hørt at dem prioriterer biler med mest hk!(dem som skal kjøre på bane) skjønner jo det da forsåvidt for det blir ikke alltid moro med en bil med strikkmotor rundt på banen.

og det med alkohol, på sånn en tilstelning kommer man ikke unna. da for heller gatebil ordne med en camp som er alkofri, for det er bedre det enn at de kanskje risikerer at mange blir hjemme pga disse tingene.

kan nok fort virke som om de har glemt hvor gatebil egentlig stammer fra, når noen sier gatebil navnet er det for meg er en bil som er lovlig på vei og ikke en bil som født på en tralle eller en garasje.

ikke alle kan kjøpe en bil også kjøpe deler for mange hundre tusen.

dette er mine meninger og oppfatninger!! men er nok blitt litt mye kommerst!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største problemet når oppsluttingen har økt så sterkt, er folk(publikumere) som tar seg til rette og ikke tenker på andre.

Gatebil, folka bak arrangementet, har fokus på at Gatebil skla primært være "gatelovelige" biler, men selfølgelig er det kult å se biler som Extreme serien innimellom.

Ang ledige plasser på gocarten som noen refererte til, så bør det nevnes at det til nesten en hver tid er ca 100-130 biler som kjører til/fra/på banen, disse skal jo også ha en plass før treffet starter.

Med nytt påmeldingssystem tror jeg folk burde vente litt med sutringen, og heller kome og se hvordan det funker først,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm det var da merklig, vaktene bare så på bilen og vinka oss rett inn. slapp til og med å betale :)

Hehe... meg oxo... :) kjørte en "orginal" helt clean diamantsort mitsubishi 3000GT med feite chrom-felger, var bare å kjøre rett inn på gocart-banen - uten å betale... fikk tilv og med slå opp telt inne på gocart-banen ;) hehe

syns treffet var utrolig bra , men måtte sove på den ytterste parkeringsplassen på det første treffet i fjor, og da kjørte jeg samme bilen?! hehe , jaja , lol , virker som om det kommer veldig ann på hvem man treffer på der borte ... hehe. lurer på hvordan det går der borte i år... hehe

Toyota Levin AE101 GT APEX Supercharger

Passat stasjonsvogn 1,9tdi med diverse modifikasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider