Gå til innhold

Gatebil har tapt seg..

Ranger emnet

roadbloc

Anbefalte innlegg

• Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg var forøvrig imponert over tiden det tok meg å komme inn, begge dagene gikk det på under 10 minutter, i motsetning til september i fjor hvor det tok ca en time.

Men jeg synes det var mange biler der inne som ikke hadde noe der å gjøre, unntak av de som var på dB-drag'en og EMMA. Der må man bare regne med noen vanlige biler, selv om det var noen tøffe der også da ;)

Men alt i alt så må jeg si meg enig med mange andre her, jeg synes det var dårligere enn septembertreffet i fjor, og da REGNET det.

Og hvorfor i alle dager skal folk parkere slik at man mister en hel masse plass?

Litt mer organisering på parkeringsbiten på banen og man får plass til en hel del flere.

Og jeg synes det er blitt alt for mye fokus på at man skal drikke seg drita der, dette er tross alt ett biltreff, og da synes jeg den enorme fyllefesten på campen burde vært droppet.

Glenn Rodney sa jo selv: "Hvis man bare drikker en gang i året, så skal man gjøre det i kveld!!"

Ja det er jo klart, vi er jo på ett biltreff, bil og drikking hører jo sammen i stor grad.

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til alle dere som kritiserer den "utdaterte" supraen til Vaa:

Lag noe bedre selv, han skal ha credits for å beholde bilen slik HAN vil ha den. Han har tydeligvis funnet riktig oppsett og er fornøyd, hva er problemet med det? Har du noen gang sett denne bilen så halvferdig på treff? Har den noen gang fått motorproblemer eller noe? Eller MÅ man komme med ny feilfull bil hvert treff?

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker det som om du må ha den beste løynen for å komme inn eller kjenne de som driver det. Eller ha opparbeidet deg et navn.

Men manga av de vaktene kan jo lite om bil. Og mange av de virker veldig makt syke etter min mening.

De eneste som gjør noe fornufting er de damene som er under 18 som løper rundt i trange og små klær bare fo å være deilig. De oppfyller jobben sin.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker det som om du må ha den beste løynen for å komme inn eller kjenne de som driver det. Eller ha opparbeidet deg et navn.

Men manga av de vaktene kan jo lite om bil. Og mange av de virker veldig makt syke etter min mening.

De eneste som gjør noe fornufting er de damene som er under 18 som løper rundt i trange og små klær bare fo å være deilig. De oppfyller jobben sin.

WORD!!!! yodude

better to be first in hell than second to heaven

Volvo 242 turbo-82

Volvo 245 turbo-93

Volvo 945 turbo-98

Team Losi LST2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil er ferdig for denne sommerferien og flere er skuffet over "året's beste treff"!!

Flere biler fikk ikke stille ut pga. at de ikke var påkostet nok i følge vaktene, d er da man begynner å tenke hva i helvette slags folk det er som står å slipper inn biler!!

De fleste har vel hørt om den kjente blueboypoloen som har stått om i flere bilblad, den fikk ikke komme inn pga. at den ikke var påkostet nok penger...

BARE FELGENE HAR EN PRISLAPP PÅ 40 000 KRONER!!

Bilde av bilen: CIMG0112.JPG

Så var det også flere personer som måtte sove andre plasser eller de var blitt lovet pga. at Henrik aldri hadde hørt om verken de eller mailene han hadde sendt til de...

Nå må dere ta å få finger'n ut av rasshølet og skjerpe dere!

Dere tjener jo faen meg 20 mill bare på billetter, så dere må jo faen meg ta å få inn litt proffer til å drive et så stort treff.

Per felg eller? Råeste jeg har hørt selv enda, er en bil hvor felga kosta 35 000pr stykk:/

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg stått der med min bil. Vis jeg hadde fått den ferdig. Å fått beskjed om å kjøre på campen, og ikke kommet inn på område pga bilen min ikke var for rå og at det er 10 plasser som skal brukes til noe orntlig rått. Hadde jeg tilta helt. Hadde vel blitt tatt hånd om av polisen. Sånt provoserer meg så inderlig.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så synes jeg det var det mest organiserte treffet på mange år.

Har hørt et rykte som gikk ut på at Gatebil skulle være med å betale på skadene som ble på den BMW'n med supra motor. Er jo bare det som mangler, at publikum skal betale for andres uhell, uflaks like mye som å kansje være klønette.

Skal sies at jeg ikke såg selve uhellet,men kjøringen er på eget ansvar.

Er dette tilfellet så er det flere som kunne trengt en liten oppreisning etter et gatebil treff.

Virker ihvertfall som om han peder'n ikke er den som har lavest budsjett av dem som er på disse treffene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare grining og syting (typisk Norsk).

Køavikklingen var effeiktiv, det var flere toaletter, flere boder som solgte brus o.s.v.

At de klarte og holde orden på 28000 mennesker er utrolig bra, med så lite

tull. At noen ikke fikk bilen sin opp på plassen er ikke noe og grine for de som

styrer showet bestemmer hvem som kommer opp og slik må det vere.

Godt jobbet Gatebil :)

Børge Bernes

http://b.bernes.cc/

Audi A8 2,8 Quattro 1997 (Til Salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del så synes jeg det var det mest organiserte treffet på mange år.

Har hørt et rykte som gikk ut på at Gatebil skulle være med å betale på skadene som ble på den BMW'n med supra motor. Er jo bare det som mangler, at publikum skal betale for andres uhell, uflaks like mye som å kansje være klønette.

Skal sies at jeg ikke såg selve uhellet,men kjøringen er på eget ansvar.

Er dette tilfellet så er det flere som kunne trengt en liten oppreisning etter et gatebil treff.

Virker ihvertfall som om han peder'n ikke er den som har lavest budsjett av dem som er på disse treffene.

De sa jo på speakerne i hvert fall to ganger at gatebil skulle dekke halvparten av det som måtte til for å fikse bimmern til pedern, så det er jo ikke et rykte, hvis ikke de skryter på seg med pederns samtykke da :P Hva vet jeg. Men var kjipt at han kjørte i muren syns jeg, sporty av div firmaer og sponse han og kronerulling er kjekke saker syns jeg, sponsa litt sjæl =) Er jo seff hans skyld at han kræsja, men hadde det vært deg tror jeg ikke du hadde hatt noe i mot å bli hjulpet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes treffe har blitt bedre en noen gang jeg, dere henger dere for mye opp i navnet, det treffe er det det er. de har så sinnyskt mange kule biler å kan velge og vrake til å ha oppe på plassen der så det kommer neppe noen gang til å bli et problem at 50-100 stk fra forumet her ikke gidder å dra dit :) det er ikke kø der lenger, ikke fulle folk blant bilene osv.. treffe er genialt rett å slett ;) vi som hadde plass til lastebilen vår i depoet før har blitt degradert til å være på øvre campingen, vi sutrer da ikke for det. treffe vokser å ting må tilpasse seg det for at det skal bli ennå bedre :D

før kostet det 5K for stand plass for firmar mens i år har det blir 5 dobbelt men det er bare slik det er, tilbud og etterspørsel, Leif har gjort en kjempe jobb med å løfte treffe til nye høyder, å ennå bedre er jeg sikker på at det kommer til å bli.

Jeg er helt enig i at det er visse ting man bare må akseptere.

Gatebil har blitt vanvittig stort og det får både positive og negative konsekvenser.

Selv hadde jeg en ganske intens diskusjon med ledelsen i Gatebil vedrørende at jeg mener fokusen har sklidd noe bort i fra selve kjernen i Gatebil-treffene, nemlig banekjøringen. Det er vanvittig surt å måtte stå i lang kø for å slippe ut på banen og når du evnt. finner ut at du burde ha vært innom depoet en tur for å fikse noen smågreier som har løsnet, du har glemt å feste etc. så må du stille deg i lang kø igjen for å slippe ut på banen. Samtidig ser man at de som har "extreme biler" slipper foran køen.

Jeg håper at Gatebilgutta kan tilrettelegge slik at man ikke er nødt til å bruke en halvtime på å kjøre ned fra banen til skruplass (p.g.a) mye folk som står i veien og ikke skjønner at bilene må slippe forbi for at det skal kunne bli aktivitet på banen...

Dette er selvfølgelig en kjempeutfordring som begrenser seg i baneanleggets kapasitet og utforming samt om arrangør er villig til å ta tak i det.

For øyeblikket ser jeg 3 alternativer for de som syter over arrangementet:

1. bygg deg en bil som er ekstrem nok til å få goodwill

2. arrangere egne treff ( etter Gatebil sitt opprinnelige formål anno 1994 eller noe sånt)

3. ta Gatebil for et show og nyt det som tilskuer

Hilsen drifter som må inn i depoet og bytte dekk og ihjelkjørte deler

hver 3. eller 4. runde på banen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns gatebil nå var dritt bra jeg, litt varmt, men det overlever vi jo.

Syns nesten drekinga hører litt med også jeg, dem som intresserer seg klarer jo å begrense drekkinga, så man kommer seg opp dagen etter å får sett på kjøringa igjen, for så å drekka videre på kvelden.

Men faktisk enig med enkelte om at litt mer styr på gokart banen hadde gjort seg, vanlige rustne hverdags biler behøver ikke å stå der.

Ja, og prisene, har dem gåt opp fra i fjor eller virka det bare sånn?

Men alt i alt så var ei bra helg, sees i september ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider