ElCamino Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Dette var første gangen min. Jeg hadde en helt super helg, men jeg såg mange ting som kunne vert bedre. Men grunnen til at jeg forstår at det er så vansklig,er at det har jo ekspandert så voldsomt på så få år. Det er jo våres feil som strøymer dit og lager kaos tannløs Slik jeg ser det har anlegget nå ikke lenger kapasitet til å ta i mot så mye folk. Særlig tilskuer plass må forbedres. Et helvetes liv å finne plass under breisladden. Men vi vet jo det er planer om utvide anlegget og bygge ny bane. Og en ting som irriterte meg var at vannet som ble solgt holdt sikkert 30 grader. Får en liten nedtur da, når du hoster støv og er uttørket. Er jo ikke så mye styr i å få til en skikkelig kjøling av vannet i budene. Vaktene som jeg snakket med var hyggelige og imøtekommende selv om det var midt på natten. Men kan godt tenke meg der var mange kvalme hobby-vakter. Er litt forbannet over at vi ikke fikk komme inn på campen da vi kom halv fire natt til lørdag, men måtte isteden vente på et jorde, der det ikke var vits å slå opp telt, men lenge å sitte å vente i bilen. Vi snakket med folk som var inne, og der var jo god plass! hva er problemet?? Er ganske utslitt etter å ha kjørt 64 mil og jeg fikk ikke noe søvn før treffet startet lørdag. Den store folkevandringen før breisladden. Jeg ble til slutt en av dem, da jeg stod håpløst på enden av banen. men svensken hadde det ihverfall gøy. Sitert fra zatzy forumet: Helgen var kanon! Åkte upp torsdag morgon redan. Vädret var mer än kanonbra... extremt bra. Evenemanget var riktigt nice med många coola bilar. Norrmännen e sjukt duktiga på att bygga bilar och skapa evenemang Även fast man bara var där till lördag kväll var det så jävkla bra hela paketet! Blir återbesök i September garanterat!!! Tack Norge!! Va helt klart den bästa bilträffen jag någonsin varit på. Norrmän vet hur ett motorevenemang ska vara. Norrmän vet hur man bygger grymma bilar. Norrmän vet hur man kör grymma bilar. Norrmän vet hur man ska festa. Norrmän är helt enkelt lite bättre än oss. ;) Jag och tjejen hade en superhelg på Gatebil, grymmt kul! Vilka bilar, vilket väder, vilken stämmning, vilket party, många svenskar, vilka bruuudar, vilka galna norrmän etc! En ting som var litt dritt også, var at alle jentene på treffet kom jo med type doh Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leddy Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 bra at iluv2xlr8 og heimegut(det er sr20DET i den ja,as far as i know) er enige med meg da :pray , og zetec, hvis det var så dårlig plass for deg, sett mondeo'n i gir og kjør ut selv da vel.. han har betalt for plassen sin! han har like mye rett til å stå der som deg, selv om du har en litt oppgradert kassettspiller :) diskusjon om den bilen er over for min del :peace Siter Ring-fan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 da har jeg lest igjennom denne tråden.... mange meninger... for min del har jeg hatt en kanon helg. selvsagt vil det bli litt rot med så masse folk i omløp. Det at gatebil sponser 50% av skadene til pedern er helt ok for meg med tanke på hvor masse liv han lager på gatebil!! gatebil rota litt med plass bestillingene på go carten, men det ordna seg kjapt for min del og de andre jeg skulle stille med, vi fikk konge plass :) det med at gatebil har arrangert en partycamp er et kjempe tiltak. får da vekk mesteparten av fylla ifra baneområdet... vi var innom på lørdagn og kikka der, og var veldig glad for at jeg ikke lå der for å si det sånn ;) var masse fyll og bråk der.. jeg kom meg inn fra hovedveien og opp til banen på maks 10minutter hver dag. eneste var på søndagen som ene vakta begynte å bråke, men sa enkelt og greit at jeg stilte ut med eyecandyracing som jeg gjorde og at det var plass til meg der... slapp da inn uten problem min konklusjon er da at gatebil har kommet opp med det beste gatebil så langt til tross for en sinnsyk varme og masse folk ;) hadde det oxo helt ok med den gjengen jeg hang i sammen med... vi hadde fått lånt oss et hus ca 1 mil ifra rudskogen som vi campa ;) så vi kosa oss med do, kaldt og varmt vann, ikke bråk på natta ifra en partycamp osv osv ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 En ting som var litt dritt også, var at alle jentene på treffet kom jo med type Hehe, flere som la merke til det ja. Litt kø er helt greit for meg. Prisen det koster å komme inn er høy, men ingenting jeg gidder å klage over. Om det er vanskelig å få plass på gokartbanen kan jeg ikke si så mye om. Men det virket som det var god plass der? Den ene tingen som plaget meg mest var at Rudskogen slik det er nå ikke er laget for å håndtere store folkemengder (nesten 30 000???). De eksemplene jeg kan komme med er under breisladden satt det folk langt bortover langsiden. Det kan umulig ha vært en fin plass å sitte. Det burde være muligheten å bygge noe rundt hele breisladden der folk kunne sitte i flere etasjer og der alle ser like godt (fotballstadion?). Også inne der firmaer hadde stand. Der var det store folkemengder, mange biler som prøvde å komme seg frem og i tillegg et vaskeshow som tiltrakk seg store mengder menn som sperret hele veien i håp om å få et glimt av en lettkledd dame. De heldigste fikk kanskje bilde med 90% av bakhodet til fyren forran seg og en liten del av en rød bikini på de siste 10%. Alt i alt et artig treff. Ser ikke helt grunnen til å klage selv jeg ser irritasjonsmomentene i det dere andre klager over. Fikk selv høre fra en vakt at jeg måtte komme meg til helvette vekk fra et sted, der det 5 min etterpå var overfult av mennesker som stod der under hele løpet. Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 En ting som var litt dritt også, var at alle jentene på treffet kom jo med type doh Håper da ikke hu som strippa helt naken på publikumsstrippen hadde type yodude Isåfall er a skutt i hue.. Har hørt så mye bra om treffet at det spørs om jeg reiser dit i september :) Tiltross for at det er altfor overprisa.. MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janniZ Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Gratulerer til Gatebil!! Jeg var der fra torsdag til søndag og er meget imponert over hele treffet. Når det er slike folkemengder så kan ikke alle og enhver bli 100% tilfredstillt, vaktene på området og i porten gjør bare jobben de har blitt satt til. Du kan ikke komme på fredagkveld eller lørdagmorgen å forvente at du får komme inn å stille ut bilen, kjøre på bane eller campe der du har lyst, førstemann til mølla... Prisen synes jeg heller ikke er noe å klage på, hva koster det å dra på konsert å bli underholdt i 3 timer liksom? hva koster roskilde? hva koster quart festivalen? En stor takk til alle som var med på å skape denne flotte helgen på rudskogen!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Har vært på juli-arrangementene på Rudskogen nå de siste 3 åra, og etter dette treffet har jeg for første gang litt blandede følelser om hva jeg egentlig mener om treffet... Har kanskje reagert litt på prisene de forrige året, men i år ble smertegrensa nådd for treff, bil og campingens del. Har bodd på partcamp'en de siste to åra, og var mindre misfornøyd etter gjørmecampinga ifjor (var der faktisk fra fredag til søndag likevel) enn i år. Ellers var prisene for mat/drikke alt for oppskrudde i forhold til hva man fikk igjen; Jalla hamburger av kjip kvalitet, stusselig laga til minst dobbel pris av hva jeg hadde forventet ellers av kvaliteten. 25kr for drikke (ikke differensiert for vann) hadde jeg akseptert HVIS den var i nærheten av kald. Den var på det beste lunka, av de 5 jeg kjøpte... Vannet på tank nede på camp'en smakte "sjiit", men det kommer man kanskje ikke unna, grei temp hvertfall. Vakter (unger????) som ikke er "med" i det hele tatt, dårlig kommunikasjon, dårlig orden generelt på den biten, og priser generelt er det jeg sitter igjen med som "bemerket" for min del. Positivt var toalettene (hey, sånne dasser er dømt til å lukte drit uansett) som det var mange nok av, været, antallet amcars som dukket opp (endelig en økning!), kanskje ikke den mest spennende banekjøringa - men virket som det var mye/noe som skjedde hele tiden. Forøvrig kan den/de som rappa 2 campingstoler av meg på lørdagsmorgen brenne i helvete - Så utrolig dårlig og egoistisk bare for å hvile egen ræv når du har vært en amøbe og glemt det. Drakk forsåvidt videre og "koste" meg på en ølkasse resten av helgen jeg, men bittert var det. Sånn er det vel å være på treff med 80% "punks" som knapt er myndige på biltreff... Nok eder og galle! Men det blir helt tilfeldig/elle-melle/impuls-tur hvis jeg drar dit igjen til neste år - avhenger vel av om jeg glemmer det i dette innlegget! * Gatebil har blitt en for stor pengemaskin, hvor navnet i seg selv skal melkes for alt det er verdt av "F'n'F-generasjonen" (Merk blad, turné, osv)* Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Så det skulle være en god unskyldning for å ta bilen inn, den kunne ikke mappes hos noen i arbeidstiden?Og ikke minst, kunne han ikke kjørt den ut av området når han var ferdig, slik at andre kunne slippe til.. Zetec, det var _EN_ bil... Mye kloke ord her, en ting jeg syns er viktig er _KALD_ drikke, kaldt vann for ikke å nevne _KALD_ COCA COLA angry Hadde vært genialt med et stort kjølerom i et telt eller et eller annet der de bare kunne kjørt paller inn med det som trengs, det er ikke vanskelig det! Nå har jeg lest hele tråden, jeg er enig i at det er teit at "stygge" og ubrukelige biler får stille ut i stedet for over middels pene andre biler... Men dette har vel vaktene mye av ansvaret for, jeg orker ikke skrive alt jeg tenker om de, jeg syter ikke, jeg syns helga har vært helt knall, men det er ikke til å stikke under en stol at mesteparten av vaktene på hele området, camper og baner og innganger og det som var, var sure, og visste lite om hva de faktisk sto å sa... Har flere eksempler selv, og det er jeg langt i fra alene om har jeg inntrykk av! Jeg syter ikke, så ikke klag på meg Fridjow :) Jeg er der i september, som vanlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 men svensken hadde det ihverfall gøy.Sitert fra zatzy forumet: Ja dette syns jeg er gøy! :D Vi hadde noen svenske telt naboer, de hadde kjørt fra sleften eller sjeleften eller no :P Det var 130 mil, hadde brukt 17 timer, kjøpt inn en goførr for anledninga =) Ble mye drekking og snakking med dem, og de var så storfornøyde, det var noe heeelt annet enn svenske biltreff, de hadde liksom ikke ord, de sa bl. a. at på svenske biltreff var det bare slåssing :P De masa om Hafsengen hele tia, og babe kåring :D Har to av dem på msn nå, og begge har "Rudskogen...Jag langtar till naste år!" i navnet sitt :) Sitat som: "Norrmän vet hur ett motorevenemang ska vara. Norrmän vet hur man bygger grymma bilar. Norrmän vet hur man kör grymma bilar. Norrmän vet hur man ska festa. Norrmän är helt enkelt lite bättre än oss. :)" ...er artige å høre :D Kanskje man bare skal være glade man bor i Norge? Og slutte å syte? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Gidder ikke skrive så alt for mange ord, men må si at jeg synes Gatebil har vært veldig flinke, dette blir jo bare bedre og bedre! Stå på! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 alt i alt syns jeg det var bra.. blir for dumt at vaktene skal fortelle deg om kjerra di er verdig en tur opp.. står liksom å glor på kjerra di :boxing ..jeg kom meg iallefall opp.. gatebil, begynner å bli ekstrembil..har du under 350hk har du liksom ikke noe på banen å gjøre..ser jo ut som folk driter penger..men seff må jo de få kjøre også. ta feks. siste gatebil filmen..var jo nesten bare værsting biler, jeg vil i allefall se litt mer normale biler, som den vanlige mannen i gata har lagt sjela si i, uten masse sponsorer osv.. noe av problemet tror jeg er at gatebil har blitt for komersiellt, for mye butikk..billig er det ikke..skulle tro det var mulig å få kjøpt kald drikke når døm drar inn såpass med kroner.. og rudskogen er rett og slett for liten til å ta i mot så mye folk uten kaos..men det har jo ikke noe med gatebil folka som sådan..noen tribuner hadde ikke akkurat skadet..syns de takla folkemengden ålreit jeg.. sier noe når langsia begynner å fylle seg opp kl 0900 på søndag.. MEN, hva faen har gatebilvaktene med om du sitter oppe i ett tre!!!?!? :fuckme2: sto bak breisladd svingen, og da kom det noen tragiske vakter, å kjefta på de som satt i træne..de gikk jo til og med ned! jeg hadde faen ikke gått ned. "kom å hent meg da vel" hadde jeg sagt.. skogen er da for faen for alle, om jeg vil sitte i ett tre gjør jeg det.. det blir rett og slett helt tragisk og for dumt å komme å be folk gå ned :aug: :fuckme2: konklusjonen er da : mye folk, mye bil, mye damer, bra vær, mye fornøyde svensker, en del latterlig/tragisk dumme vakter.., bra stripe kjøring og breisladd. møter opp i september igjen.. Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 jeg syntes detta var bra jeg. og party campen er et sjakk trekk. MEN dem burde ha en rolig del der nede også. det er faktisk folk som er der for bilene, kjøringen osv. men det løser seg nok. Selv så lå jeg oppe på Grusplassen som jeg altid har gjort og sannsynlivis altid kommer til å gjøre. så blei det grilling og noen pils før man gikk ned på partycampingen og festa vidre. bilen stod på en genial plass på gocart banen. alt good. jeg var der bare til lørdag siden varmen og sola avlivet meg totalt :( Det jeg er irritert over er: Sytepaver som dere som ikke engang klarer og ta med egen mat og da går rundt og syter over priser osv. - IDIOTER som ikke skjønner at man ikke skal parkere forder, golfer, beemere, varebiler og annet skrammel på RESERVERTE plasser for feks Nissan Klubben, eller Toyota klubben eller Bmw klubben og alle andre klubber for den del. (vi hadde Fete biler som ikke kom inn fordi det sto andre biler på våres reserverte plasser) - Threads som dette. Dere som er så missfornøyd med gatebil.. ikke kom neste gang da vel... ?! er vel ikke vanskeligere enn det. dere vet alle hvordan ting er på gatebil og sånn kommer det nok til å være altid, en eller annen blir altid tråkket på tærne. Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO6 Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Noen Som Har Noen Bilder Fra Bilvasken Til Vi Menn?? Fikk Den Ikke Med Meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Alt i alt er jeg fornøyd med Gatebiltreffet. Tross at de roter og surrer noe helt vanvittig. Jeg er mektig imponert over at de tross i 4 telefonsamtaler og en mengde mail frem og tilbake ikke klarte å få med seg at vi skulle komme. Men de klarte til slutt å få rettet opp i feilene de hadde gjort og vi hadde en utrolig bra helg sammen med resten av EyeCandy-teamet. Men som ett lite forslag til neste gang - flere av gutta som kjørte løp kom med store busser som tok opp uforhåndsmessig stor plass på Go-Cart banen, kansje en liten ide å lage til ett eget område for dem utenfor utstillingsbilene..?? Det var også en tilhenger..!! som okkuperte 2 plasser stående ved siden av oss.. Vedkommende som eide den burde vel kansje ha vett nok på å få flyttet den bort - var ikke akkurat i utstillingssjikt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Bare et lite innskudd. Når det gjelder prisene så er de ikke spesielt dyre. Har reist rundt på div festivaler mm gjennom tidene. Et eksempel er europas største trekkspilltreff (av alle ting :) ) camping 350kr (helg) inngangsbiletter 450kr ( hele helga) sum 800kr. så prisen er det ikke noe unormalt med....... Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg