Gå til innhold

Gatebil har tapt seg..

Ranger emnet


roadbloc

Anbefalte innlegg

Kan ikke bare alle dere som hater gatebil og er mye flinkere selv til å arrengere et treff med 28.000(?) besøkende folk, bare holde kjeft og sitte hjemme istede?

 

Må nesten le litt, som når det ble kjennt at det kostet hele 30kr (!!!) å få se alle de bildene! MY GOD! Evil Empire!

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 233
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En liten treffrapport og 40 bilder er nå lagt ut på Gatebil.no

Helt gratis :D

 

Mange flere bilder er på gang

(tar litt tid her å gå igjennom mine og Daan's totalt 4-5000 bilder)

 

 

For noen (fridtjow) blir gatebil aldri dårlig uansett hvor dårlig det blir, og for andre blir kanskje aldri gatebil bra. Men så lenge Gatebil LEif kan fortsette å kjøpe seg kliss ny BMW M6 + ford GT40 eller hva det er, så vil nok greia fortsette å være. Det er synd de skal pumpe så jævlig penger, men men.
Leif's bilsamling ble bygget opp lenge før han ble direkte involvert i Gatebil.

Om ikke annet, viser den at han er stor entusiast!

 

M6'en var utlånt av Tronrud Bil til Autofil's stand, og ble kjørt på banen etter tillatelse fra Tronrud Bil.

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjerp dere litt da det er sånn at de med dyr bil kan gjøre som de vil. har du noe som er selvbygd og ikke sponset men betalt av egen lomme er det mye mer riktig. men når man har brukt 50k på en taunus da har du for stygg bil til å kunne kjøre på banen men har du en 200 sx som ikke har front eller no særlig annet og ser ut som en dass da et det helt greit.

91" volvo 940 Bruksvogn 533000 km 75" volvo 242 sladde vogn 75" volvo 242 langtidsposjekt 72" volvo b57 buss

86" volvo 745

Proud member of Volvo Skrensærlag :)

Framhjulsdrift : Vem fan springer med händerna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det blir litt mye jamring rundt samme.

Har Fortært de dumme tinga. Men jeg kommer på gode stunder også.

Det er jo et bra treff. Speakeren har mange gode komentarer, og kjøringa er jo sånn som den pleier å være. Damene sprader rundt i lite antrekk :popcorn .

Mens gutta vrir av seg hode.

Hadde jeg vært en av de som hadde tjente penger på det hadde jeg også tatt en så stiv pris. Har sett på pris lista på Quarten og den er faktisk ille den også. Må ikke bli helt som Skottene.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ingenting galt i å gjøre penger på noe som folk er veldig intr. i, problemet er når man går så langt at man gjør det KUN for penger, og ikke for moroskyld..

 

At det går ann og syte og klage så fælt. Tenk deg disse gatebil folka. de jobber heleåret med noe de faktisk syntes er morro. det er vel få eller ingen av gatebil ledelsen som ikke har en grom bil og som syntes det er Jævla morro med bil.

 

skjønner ikke hvor dere får sånne tanker fra jeg...

 

Så hvis du mener at Gatebil folka gjør dette kun for pengenes skyld så må du gjærne få lov til å gjøre det.

.

 

Maten som selges der er det såvidt meg bekjent solgt osv av Rudskogen motorsenter og kiosken/kantinen der. så det bør vel heller ikke Gatebil folka få noe pes for.

 

Hvis du drar på norwaycup så koster pølsene 30,- og colaen det samme der også. :knob:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mer sånn at man ikke har råd til det!! Du skal være JÆVELIG

sjalu for å kritisere en annen bil, og så sjalu har jeg vanskelig for å tro at

noen her er.. Btw, den supraen er kjedelig..

 

Hahaha, tenk på hva du sier her, dette er en supra som det ligger utallige timer bak, den har et flott utseende med et fullt veilside stylingkit er det vel, karbon vinge, volk feger, flott dekor, med unntak av noe :P Og den har blitt trimma til 800 hk har jeg hørt, okey, kanskje det er 680, hva vet vel jeg, men det jeg vet at på begge gatebil treffa i år har den gått meeeget bra, den har ett pent og rått lydsystem, den har et utrolig gjennomført og stilig interiør, den er optimalisert for banekjøring på de fleste måter, og ikke minst er den en av de råeste bilene som har rullet av det japanske samlebåndet noen sinne! Både når det gjelder utseende og prestanda. ATTPÅTIL har sjaføren blitt meget mye bedre til å kjøre, både vanlig banekjøring OG breisladd, han shower med den både på bane og når den står utstilt. Den er rett og slett optimalisert på alle områder og er en UTROLIG gjennomført bil. TENK PÅ DET!

 

Men dog, på en annen side, så har den vunnet priser på alt av treff opp til flere ganger, det er jo helt klart utrolig gøy for han å han er vel en av de fra Norden som har fått best betalt i form av pokaler og premier, utrolig gøy for han! Det er samme hvordan han har fått råd til den syntes jeg, for uansett så lever han for bil og bilen sin, og jobber som oss andre. Han blir sikkert som mange andre av gatebil gutta invitert av gatebil å får det meste gratis, men det er noe som på en måte bare skulle mangle med tanke på alt han gir gatebil. Jeg syntes som dere kanskje skjønner at det er en utrolig rå bil, men syntes at f eks gatebil skulle hatt en grense for hvor mange priser en bil kan vinne, når så mange nye råe biler bygges hvert år så syntes jeg at andre skal få slippe opp på pallen. Det syntes jeg så absolutt, jeg vil faktisk gå så langt som å si at jeg ikke hadde hatt noe i mot om gatebil hadde hatt regler som gjorde at en bil bare kunne vinne en pris i en klasse i løpet av livet sitt.

 

Så kjedelig er vel egentlig ikke bilen, men det virker som om de aller fleste er lei den bilen å syns den vinner for mye og får for mye oppmerksomhet, jeg ser ikke like godt på denne bilen som jeg gjorde på rudskogen juli i fjord jeg heller for å si det sånn... Men å si at bilen er kjedelig, det tror jeg det er få som kan ha en god nok begrunnelse for!

 

My 2 cents! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gatebil er blitt norges største fyllefest. 2% av de som er der kjører på bane med bilen sin.

Alkohol og bil hører ikke sammen. :nono:

Skjønner ikke at så mange gidder sitte å se på et par dusin biler leke seg på en liten bane. Hadde det vært F1 det var snakk om så hadde jeg skjønt det.

Var på Gatebil i 2004.. Herregud, aldri mere. Hele opplegget er tallentløst.

 

Men på en annen side så hadde det vell ikke kommet så veldig mange hvis det hadde vært et alkohol fritt treff.

 

Øl selger, ingen tvil..

 

Hehe, denne oppfatningen tror jeg det er svært få som har ass, MYE heller gatebil enn Formel 1 ass. Banen er kurrant den, men ikke 100 % kurrant til gatebils treff lenger som man skjønner, men gatebil skal ha for at de gjør så godt de kan, for det skal en del til for at det går så bra som det gjorde i helga. Jeg mener ikke at alkohol og bil er noe som må oppleves sammen, men har absolutt ikke noe i mot hele party tiltaket, tenk på oss 98 % som ikke kjører på banen =) Hva skal vi gjøre etter banekjøringa? Jeg personlig merket ikke så utrolig mye til fyllefanter rundt oppe på gokartbanen og depoet osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som sier at alkisene hadde sitt eget høl å være i:

Jeg og sikkert tusenvis av andre ser oss ikke som alkiser, vi er bilinteresserte som har stor respekt for andres biler og fingrer ikke borti så om vi har 5.6 i promille! Men vi fikk allikavel plass på party campen.... Selv om vi gjerne ville ligget en helt annen plass, men man sover gjerne mitt i bråk, rusing og børning på kornåker så lenge vi har bilinteresse!

 

Det kan selvsagt ikke sies om alle som var i "hølet" men ikke alle var der "frivelig" :popcorn

 

Så enig så enig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes at f eks gatebil skulle hatt en grense for hvor mange priser en bil kan vinne, når så mange nye råe biler bygges hvert år så syntes jeg at andre skal få slippe opp på pallen. Det syntes jeg så absolutt, jeg vil faktisk gå så langt som å si at jeg ikke hadde hatt noe i mot om gatebil hadde hatt regler som gjorde at en bil bare kunne vinne en pris i en klasse i løpet av livet sitt.

 

Hvem er det som avgjør hvem som vinner? Publikum eller en intern Gatebil-komité?

 

Det bør foreligge et People's Choice-opplegg, så stiller alle på status q.

Holy Moses smell the roses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...ja vi møtte på en gangsta same og en kompis som hadde kjørt helt ifra Karasjok for å oppleve dette.

Og så festet vi litt at med en russer som ikke kunne et ord engelsk, annet en vodka å beer da...hvor han kom ifra fatter jeg ikke :wonder

 

Noen skulle sent linken til denne tråden til de som har me gatebil å gjøre. Tviler på at de taper på å vere litt mer imøtekommende og forbedre seg ut ifra det vi besøkende har å si om helgens treff.

 

Hehehe fett :D

 

Tror nok flere av arrangørene leser disse trådene, vi har f eks Kid A og shiny som svarer litt her i ny og ne, Kid A er vel god bekjent av de aller fleste gatebil ansatte og shiny har vel vært dommer i alle år der oppe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er det som avgjør hvem som vinner? Publikum eller en intern Gatebil-komité?

 

Det bør foreligge et People's Choice-opplegg, så stiller alle på status q.

 

Det er gatebil som avgjør det... Men f eks "årets gatebil" ble avgjort nå i mai eller no var det vel, og det var sms avstemning...

 

http://www.gatebil.no/index.php?id=411&pageid=108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er gatebil som avgjør det...

 

Dette synes jeg virker litt korrupt, og en folkejury ville utmerket klart å kåre en vinner uten at det kreves et fagpanel for å avgjøre hvilken bil som er mest appellerende for publikum.

 

 

Men f eks "årets gatebil" ble avgjort nå i mai eller no var det vel, og det var sms avstemning...

 

http://www.gatebil.no/index.php?id=411&pageid=108

 

Dette er en rettferdig måte å gjøre det på.

Holy Moses smell the roses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt nysgjerrig er jeg dog. Hvofor reise på biltreff, for så å drikke seg DRITA? (sier ikke alle er det, men jeg så da et stort antall) Respekterer alle som vil slappe av med ei øl. Men dette ligner ingen ting.

 

Er jo enig, men er jo viktig å understreke at langt fra alle blir totalt drita SAMT at mange klarer å drikke en god del å kose seg no vannvittig og fortsatt være klar halv ni morgenen etterpå til å gå opp til banen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en rettferdig måte å gjøre det på.

 

Hehe, teoretisk ja. Men syntes det å ha et panel til å gjøre det er helt ok, så lenge en bil bare kan vinne en pris i en klasse i løpet av sitt liv. Hvis en f eks et år vinner en klasse, og to år etterpå har gjort drastiske endringer vinner igjen er forsåvidt ok, men det blir jo noe annet da... Syntes forresten at det er dårlig at ikke alle kåringer og premieringer blir lagt ut i en oversikt på gatebil.no, mulig det kommer i neste gatebil blad men... Den siden dems har potensiale til å bli brukt til så mye mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår