Gå til innhold

Får ikke ned vinduene!

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

noen som vet hva jeg kan sjekke for å finne ut hva som er feil ?

Det hadde var en tid litt "Luggete" når jeg skulle ta ned rutene, måtte f.eks trykke litt ekstra hardt, prøve flere ganger etc.

Men nå vil rutene ikke ned, rykker seg ikke ell noe som helst !

Noen som kan hjelpe ??

Sku ha fixet dette så fort som mulig, for her i Lillehammer er det hetebølge for tiden, og dere kan tenke dere hvor god temp det blir i bilen når jeg samtidig ikke har air condition !!

mvh stian

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som vet hva jeg kan sjekke for å finne ut hva som er feil ?

Det hadde var en tid litt "Luggete" når jeg skulle ta ned rutene, måtte f.eks trykke litt ekstra hardt, prøve flere ganger etc.

Men nå vil rutene ikke ned, rykker seg ikke ell noe som helst !

Noen som kan hjelpe ??

Sku ha fixet dette så fort som mulig, for her i Lillehammer er det hetebølge for tiden, og dere kan tenke dere hvor god temp det blir i bilen når jeg samtidig ikke har air condition !!

mvh stian

Visst du har ett multimeter liggende er dette det beste. Da kan du sjekke om du har spenning med vindusløftemotoren. Visst du har dette er vindusløftemotoren gåen. Denne er litt dyr ettersom jeg har hørt, så prøv å få tak i en brukt en.

Sjekk releet om det har spenning, kan være så lett at en sikring har gått.

Mer info les på corradoclubcanada: http://www.corrado-club.ca/forum/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=2&t=001782&p

- '00 Audi A6 2.7tt

- '96 Nissan 200SX S14

x '92 Nissan 200SX S13

x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V

x '95 Volvo 460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visst du har ett multimeter liggende er dette det beste. Da kan du sjekke om du har spenning med vindusløftemotoren. Visst du har dette er vindusløftemotoren gåen. Denne er litt dyr ettersom jeg har hørt, så prøv å få tak i en brukt en.

Sjekk releet om det har spenning, kan være så lett at en sikring har gått.

Mer info les på corradoclubcanada: http://www.corrado-club.ca/forum/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=2&t=001782&p

takker for hjelp hittil !

Men hvor er releet ? og hvis sitter evnt sikringa ?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at den sikringa skal være litt vanskelig å finne, men skal være på oversiden av ett rele. Du kan jo nappe ut en og en sikring.

ComTest2.jpg

Hær ser du hvor du finner den sikringen.

Over der 53 står opp ned finner du også en gul sikring (20A) som du kan sjekke. Igrunn skal du bære sjekke alle de gule sikringen.

- '00 Audi A6 2.7tt

- '96 Nissan 200SX S14

x '92 Nissan 200SX S13

x '94 VW Corrado "Aquablau" 2.0 8V

x '95 Volvo 460

Lenke til kommentar
Del på andre sider