Gå til innhold

Bygger motor :)

Ranger emnet

tosk

Anbefalte innlegg

• Svar 115
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Med litt lett porting i tilleg holder dette ganske langt!!!!! 320 på hjula går greit! Med en skikkelig porting holder det ventiloppsettet skikkelig langt!!!! 500Hk skal ikke være noe problem!

-Blir å porte skikkelig med en gang, hvis jeg i det heletatt skal gidde å sende inn toppen til bearbeiding...

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på Cylmo ja...

Toppen er porta :)

Ribba 531 uten ventiler å frese ut til 38mm er jeg litt usikker på hva koster, bare gjør d jeg, styrer ikke med pengene hehe :) skal sjekke d opp, ja selger forsterka pakninger jah :) du kan vell kjøpe av ben are å, han får 4stk av meg snart:)

Hadde vært snillt av deg, hvis du hadde giddi å sjekka pris på det arbeidet du har gjort med toppen din, utenom montering og demontering av ventiler og div.

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det vil jeg tru :) -Har det autotuning og støtte for 5-sylindra motorer?

Det kommer det kommer, Neste versjon som tar over etter Tec-3 kan tune 5 syl..

Blir Jæv…..bra!

Eg har kjørt med Electromotive i 7 år. Kvar dag vinter så sommer. Da de kom med auto tune så vart det et meget bra sprut som har en grei programvare.

For å si det rett ut ,, det er ikke mange som har et så godt tennings opplegg som Electromotive.

:D

Ludvig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TechLite er siste skrik fra dem, har ikke kommet til norge enda, bli enn av de første i norge å prøve d... tec3r er siste til nå... satt i møte me Geir haugen her om dagen, så skal bli morro å prøve d...

Vet du hvordan det havner prismessig?

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider