Gå til innhold

Bjørn's bmw e30!

Ranger emnet

Co|a

Anbefalte innlegg

her er noen nye bilder av bilen min bmw e30 320i.. disse er tatt på fredag som var men frontleppa er long gone ettersom vi traff en hare/kanin påvei hjem fra rudskogen natt til mandag :(

im0000853lu.jpg

im0000867gm.jpg

im0000878tk.jpg

im0000883ui.jpg

im0000892fl.jpg

im0000908jo.jpg

gjerne si hva dere syns :) har en del planer framover med motor og interiør men det kommer med tia :D

bmw e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er noen nye bilder av bilen min bmw e30 320i.. disse er tatt på fredag som var men frontleppa er long gone ettersom vi traff en hare/kanin påvei hjem fra rudskogen natt til mandag :(

im0000908jo.jpg

gjerne si hva dere syns :) har en del planer framover med motor og interiør men det kommer med tia :D

en av di bedre 320i e30 jeg har sett....

"cat-killern" min ble røska av etter et måse angrep på vei fra kristiansand til Stavanger... angry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finfin bil! Akkurat passe styla.. ikke for mye, ikke for lite.

Er det 215/40 dekk du har på felga ? Subber det mye bak ? Hvilket senkesett har du ?

Lykketil videre med bilen, pass godt på den :)

215/40/17 subba en del etter jeg fikk de nye dekka fordi det er så brei kant på dekka bak.. men går greit nå (har slitt vekk en del på eine sia).. :)

bilen er senka 60/60 med gule koni bak.. forige eier kapte en runde og to på senkefjørene framme så den er vell 80-85 fremme? hehe.. men går helt greit å kjøre med! :)

bmw e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lyst og ta ut subbene og sånt og sette i bur og litt mer racingpreka stoler (gjerne 2+2) eller bare ha 2 stoler..

til vinteren nå så skal jeg kjøpe søskenbarnet mitt sin motor (325Turbo) ettersom han nettopp henta seg ny i sverige..:)

tanken er å ha en bruksbil og en litt heftigere :)

noen tanker/ideer om planene mine? noen som har noen forslag? bilder evt av interiør osv? :)

takker for svar!

bmw e30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lyst og ta ut subbene og sånt og sette i bur og litt mer racingpreka stoler (gjerne 2+2) eller bare ha 2 stoler..

til vinteren nå så skal jeg kjøpe søskenbarnet mitt sin motor (325Turbo) ettersom han nettopp henta seg ny i sverige..:)

tanken er å ha en bruksbil og en litt heftigere :)

noen tanker/ideer om planene mine? noen som har noen forslag? bilder evt av interiør osv? :)

takker for svar!

Heter søskenbarnet ditt Stian?

Lenke til kommentar
Del på andre sider