volvo242TIC Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 syns det har begynt å gå treigere inne på forumet her jeg...er det bare hos meg? sitter på 85mb internettpipe her nå(ja sitter på jobben :) )..og går ikke direkte fort..ftp, andre sider etc er som normalt Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yogi Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Nei, er ikke bare hos deg.. Merker forskjell både hjemme og på jobben så det er vel ikke hos oss flaskehalsen ligger... Siter -97´ Polo 6N prosjekt -04´ Renault Laguna stv. -01´ Ford Mondeo stv diesel -86´ Polo 86c Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 syns det har begynt å gå treigere inne på forumet her jeg...er det bare hos meg? sitter på 85mb internettpipe her nå(ja sitter på jobben :) )..og går ikke direkte fort..ftp, andre sider etc er som normalt Hvis Bilforumet.net serveren hadde stått på en sånn linje burde det gått fort nok :) Vet ikke hva uthastigheten til serveren(e) er jeg.. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Går treigt her og.... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Går treigt her og.... Og jeg som bare trodde det var hos meg... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Hvis Bilforumet.net serveren hadde stått på en sånn linje burde det gått fort nok :) Vet ikke hva uthastigheten til serveren(e) er jeg.. er 85mb begge veier her.. har mer guff å gå på,men da må det shapes om..hehe.. Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Det går umåtelig sakte her også enn hva det har gjort tidligere. Linja mi er forøvrig kjapp ved andre formål. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 er 85mb begge veier her.. har mer guff å gå på,men da må det shapes om..hehe.. 85mb internettlinje hørtes drastig ut... Tenker vi sier 85mbits bare for å tærpe litt.. :) byte og bits er 2 veldig forskjellige ting.. :) Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 85mb internettlinje hørtes drastig ut... Tenker vi sier 85mbits bare for å tærpe litt.. :) byte og bits er 2 veldig forskjellige ting.. :) b = bit B = byte m = milli M = mega Med andre ord, jeg er glad jeg ikke jobber der han jobber. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 b = bitB = byte m = milli M = mega Med andre ord, jeg er glad jeg ikke jobber der han jobber. milli? Må jo tilsi at det blir jobbet med deler av noe da? Eller har du funnet opp analoge bits? :pray Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 milli? Må jo tilsi at det blir jobbet med deler av noe da? Eller har du funnet opp analoge bits? :pray Ikke spør meg hva han driver med. Jeg bare presiserer kjente standarder. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Det går tregt her og! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 ang. min jobb..jobber i et IT firma, som lever ISP/ASP løsninger på alle plan..++++++ så når jeg snakker om hastigheter snakker vi mbits for de som må ha det inn med teskjed heyyou når det er snakk om hastigheter på jobben blir "megg" brukt ofte...er vane sak..og derfor skrev jeg mb av gammel vane.. :) i klar tekst 85Mbits på min jobb pc.. Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Drit treigt ja. Fiks nå! Devil Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Forumet er meget treigt ja, jeg sitter nå på 155Mbits linje, og det er like treigt som hjemme (704kbit), jeg fikk noen kamerater av meg som driver ISP, og teste forumet på Gbit linje, så det er noe steingalt 1: med serveren til forumet 2: Linja til forumet :/ , Men jeg holder en knapp på maskinen forumet ligger på, for bildene kommer jo kjapt så fort du får åpna tråden ? Håper det blir ordnet snart, tar jo en evighet å surfe dette geniale forumet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg