CrZy_T Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Men jeg holder en knapp på maskinen forumet ligger på, for bildene kommer jo kjapt så fort du får åpna tråden ? Det er jo av den enkle grunnen at alle bilder ligger på eksterne servere, så det er ingen eliminasjon av ISP sin linje der gitt :p Anyways så var det jo noe av de samme problemene for 6-12 måneder siden, vet ikke om det kom noe svar på hva som var feil eller om det bare ble bedre av seg sjøl. Skal også nevne at det også kan være routingproblemer hos ISP. Når jeg sitter hjemme med 1Mbit telenor adsl så går det i samme hastighet som det alltid har gjort, på jobben med "noe" raskere går det søppeltregt. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Skal også nevne at det også kan være routingproblemer hos ISP. Når jeg sitter hjemme med 1Mbit telenor adsl så går det i samme hastighet som det alltid har gjort, på jobben med "noe" raskere går det søppeltregt. Jeg tenkte på noe av det samme, men jeg har prøvd så mange forskjellige steder uten form for forbedring :/ Får bare satse på at det ordner seg =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Forumet er meget treigt ja, jeg sitter nå på 155Mbits linje, og det er like treigt som hjemme (704kbit), jeg fikk noen kamerater av meg som driver ISP, og teste forumet på Gbit linje, så det er noe steingalt 1: med serveren til forumet 2: Linja til forumet :/ , Men jeg holder en knapp på maskinen forumet ligger på, for bildene kommer jo kjapt så fort du får åpna tråden ? Håper det blir ordnet snart, tar jo en evighet å surfe dette geniale forumet :) testa samme her nå..på Gbits linje...gikk uten om shapinga på jobben (som sagt tidligere er det ISP)treigt som fan.. Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Juli 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2005 Nå ble det bedre speed for meg her! Surfer forumet som bare det! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo6N Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 hos meg går det også utrolig tregt gidder nesten ikke og og lese poster da det GÅR KJEMPE TREGDT FIKS DET NÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford RS Skrevet Juli 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2005 sitter på en 10mbit linje går treigt som bare fa................... Selv på dager med bare to medlemmer å 40 gjester :fuckme2: håper dette snart blir fixa. Ford Rs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Går ikke for fort for å si det på en pen måte Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2005 Kanskje svaret ligger her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=83364 Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Det er fiksa.. :D Legger dere ikke merke til hvor raskere det er nå? :popcorn yodude Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scorpiobabe Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 min er kjemperask nå:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet August 1, 2005 Rapporter Share Skrevet August 1, 2005 Det går raskt nå ja. Hadde spesielt problem på forumet i går, da gikk det veldig tregt. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg