zumman Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 hei har en golf 2 gti problemet er: skulle skru av caliperene .. da røyk den ene skruen. er 1cm ca. som røyk. og sitter fast inne der, så jeg får ikke av calipperen. hva bør jeg gjøre. bruke et "omvendt" bor og borre sakte? Siter 95mod Audi s6 2.2t 85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRG-Ken Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 skruer som har knekt for meg pleier jeg å bruke et bor som er mindre enn bolten å bore hull innover, å så skru den ut me en passe skrutrekker som går inni hullet.. mulig det er lettere å skru ut hvis du har på no CRC, WD-40 e.l... bruker å gå bra det;) Siter -Ford Sierra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zumman Skrevet Juli 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 skruer som har knekt for meg pleier jeg å bruke et bor som er mindre enn bolten å bore hull innover, å så skru den ut me en passe skrutrekker som går inni hullet.. mulig det er lettere å skru ut hvis du har på no CRC, WD-40 e.l...bruker å gå bra det;) hvordan skal jeg få tak med en skrutrekker i et rundt hull? ellers så hørtes det der veldig bra ut :) prøve i mårra.. Siter 95mod Audi s6 2.2t 85mod Golf 2 Cl ombygd til GTI 8V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CRG-Ken Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 bruk en skrutrekker det ikke er så nøye med å bank den pent inn i hullet (kansje bruke en hammer) så du får et hakk den får tak i:) Lykke til;) Siter -Ford Sierra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daggy Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Hadde samme problem på Galanten en gang. Borret hull i skruen - så stort jeg turte uten at gjengene gikk i stykker. Kjørte på med penetrerende olje (CRC, WD 40 o.l) og skrudde inn en "grisepikk" (et omvendt bor). Det gikk til slutt, men jeg måtte gjenge opp på nytt. Traff ikke helt senter.... Skulle jeg gjort det i dag ville jeg også brukt varme på bolten for å bidra til å løsne restene. Siter 64 Thunderbird ht 390/C4 99 V70 2,0 propan 92 Space Wagon 7s 1,8 + delebil x-66 Mustang ht 289/C4 2* 91 Galant Gli 2,4/1,8 rip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg