Esh Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 har kjøpt meg ny spoiler til 740`en den originale. den er ferdig grunnet og slikt. hvor mye tar sånn ca et lakk firma eller verksted på å lakke en slik del i bilens farge. det jeg lurer mest på er sånn ca pris. skal forhøre meg rundt her i morra. det er på hamar hvis noen kommer herfra og vet priser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablito2k Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 hvorfor ikke finne det ut selv fra starten ? http://www.gulesider.no + et søk + en telefon = winner! Siter Don't Kill Me If Im Wrong ;) Audi 90, 2.2E 86' :pray *hobbyprosjekt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Esh Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 skal jo det. men hvis dere vet sånn ca dere som har gjort lignende. så ikke det koster 500. og jeg gjør det for 2000. det var det jeg lurte på. sånn ca pris. som andre har gjort det for.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Mellom 500 og 2000kr tenker jeg, kan lønne seg å høre litt irundt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg