drein Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 sånn vil jeg at min lille bil skal bli! likte den to delte fargen.. hmm..kansje ikke dere finner bilde.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Originally posted by drein http://www.100nx.com/photogallery/Web%20Cars/nissan_nx_coupe_front.jpg sånn vil jeg at min lille bil skal bli! likte den to delte fargen.. hmm..kansje ikke dere finner bilde.. jasså ?? har vi en Nx til her ? :) cool ! den fronten er laget av MS design og den får du kjøpt hos AST preformace i bergen ! relativt rimelig er det også !! koster ca 7k for HELE settet !! :) hva forno mods har du på kjærra di da ?? bilder ?? specs ?? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Når bildene ligger tilgjengelig på nettet på den måten kan du linke dem opp mot forumet ved bruk av "IMG" knappen når du lager en tråd/post. Endret posten din litt så ser du hvordan det blir. Da ser folk bildene med en gang. Myyye bedre ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drein Skrevet Mars 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 er jente vettu, ikke så gla i pc`n.. Bilen min er helt original :( men har veldi lyst til å gjøre noe med den, hvis jeg ska fortsette å ha den! så kiker litt rundt da, mange gode ideer.. Tenkte å få den lakkert da. tenkte kansje det var en skole som drev med billakkering som trengte no å trene på, så får man det kansje billig/gratis :) Så en gul en på vei fra jobb her om dagen, den var bare driit rå!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Hvor på østlandet bor du Drein? Har sett en sort 100NX med en jente bak rattet i området her flere ganger, kunne jo hende det var deg? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drein Skrevet Mars 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 holder til i oslo jeg, og bilen min er rød.. håper å bytte bort den fargen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Farge bytte på bil er dyrt da. Kjipt. Velkommen til forumet da, hyggelig med enda en jente! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drein Skrevet Mars 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 jo takker for det.. Skriver en mail til Bergen i dag og spør etter noen priser jeg :) må ha noen nye sånna "tepper" der hvor bena er, mine er ganske slitte nå.. får jeg tak i det hen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Originally posted by drein holder til i oslo jeg, og bilen min er rød.. håper å bytte bort den fargen ;) Den er vel ikke tilfeldigvis bulket ved førerdøra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Originally posted by drein jo takker for det.. Skriver en mail til Bergen i dag og spør etter noen priser jeg :) må ha noen nye sånna "tepper" der hvor bena er, mine er ganske slitte nå.. får jeg tak i det hen? http://www.tuning.no kan skaffe deg sånne. med skrift på. evt 100nx eller no. Eller så kan du vel høre hos nissan forhandler. Eller du kan kjøpe alu matter. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drein Skrevet Mars 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2003 Nei, håper da ikke det! Var ikke det på vei til jobb idag iallfall.. Ødelegger bare pappa`s bil jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 4, 2003 Rapporter Share Skrevet April 4, 2003 rød NX er fint;) har en jeg og :P må bare få tatt litt!!! rust!! fysj for noe drittjobb!!! Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg