Gå til innhold

Spion bilder av BMW 335i

Ranger emnet

Kebab gud

Anbefalte innlegg

endelig det mest overbevisende beviset på 335i har kommet ..

spionbilder som tydlig viser en del test utstyr som inkluderer en Turbo trykk måler..

her er de (testing i death vally, California)

attachment.php?attachmentid=3534&stc=1

attachment.php?attachmentid=3535&stc=1

attachment.php?attachmentid=3536&stc=1

attachment.php?attachmentid=3537&stc=1

attachment.php?attachmentid=3538&stc=1

attachment.php?attachmentid=3539&stc=1

bildene av de 4 nye motoren som inkluderte en turbo utgave av den nye 3literen var ikke nok for å overbevise meg men det der.. det avgjorde det..

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Kanskje ikke så mange som har tenkt på dette før meg. Men det største lyspunktet med dette er at man kan bestille en eksosmanifoil til denne motoren som passer rett på M50/M52 rett fra en BMW forhandler.

Hehehe. Vet du hvordan flens det er på 330D-grenrøret? Og hvor mye koster det nytt fra forhandler?

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som sitter nede til venstre forran IC'en? (eller radiatoren eller hva det er). En svart liten dings som kan være alt fra kamera til avstandsmåler eller.. hum.. laservåpen?

Det er active-cruise kontroll sensoren :)

Den måler avstanden til bilen forran deg når du bruker den, og legger deg 3 sekunder bak, slik at du slipper å slikke rompa på bilen forran.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er active-cruise kontroll sensoren :)

Den måler avstanden til bilen forran deg når du bruker den, og legger deg 3 sekunder bak, slik at du slipper å slikke rompa på bilen forran.

Høres ut som noe jeg kunne deaktivert med glede.

Jeg ligger _ikke_ tre sekunder bak de som ligger "80" i 80-sona.

1998 BMW 318i

2005 BMW 116i

1995 Ford Mondeo

1991 Mazda 323

1983 Golf Diesel (52hk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider