drturbo Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Hvor lang tid går det før Toll og avgiftsdirektoratet trekker deg i lønn hvis du ikke har betalt årsavgift på bilen din? Jeg kjøpte en bil i April, og den satt det skilter på, men årsavgiften var ikke betalt. Bilen har skiltene enda, men er i deler og blir ikke brukt. Er det ikke slik at den som hadde bilen registrert i sitt navn 31/12/2004 er den som får kravet mot seg? Bilen er ikke registrert på meg enda, og blir ikke det med det første. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Jepp, eier av bilen pr 31.12 foregående år eller 01.01 inneværende år (blir jo det samme) er ansvarlig for årsavgiften. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 jeg ble trukket 9600kr av lønn da jeg hadde dette utestående grunnet fartsbøter.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg