Deprimera Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Så kom man kjørende, i 80 km\t, ja d var fartsgrensen:) så plutseli stopper det en tulling opp midt på veien og skal til å kjøre ut på en utkjørsel han trodde var der... så står han bare der, og jeg trår inn bremsene og trodde jeg skulle klare å stoppe,så *bang* inn i ræva på stasjonsvogna. Han må nok ha ny fanger og bagasjelukk. Ingen personskader. Min bil er en primera slx 2.0 1992 mod. Så jeg har nå ødelagt panser, ødelagt grill, ødelagt frontskjerm, ødelagt hovedlykt pluss blink å noen ting er blitt bøyd...men! ikke nok med det, jeg var ute å kjørte litt etter denne episoden..så PLUTSELI spratt panseret mot vinduet og gjorde slik at det ble stygge merker i taket og en sprekk i frontruten.. dette skyldes da at ved krasjet så ble visst festet til panseret ødelagt. Ligger en forbannelse over primera disse dager Siter Ride or die. or just die riding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Er vel 5. eller 6. Primeraen på kort tid nå som har vært utsatt for uhell. Kondolerer med bilen :( Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Men i allverden land og rike... Leit med bilen din, men hva skjer.. Og jeg som nettopp har gått over til delkasko.... tror faen ikke jeg tør å ta ut bilen med det første jeg nå.. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Dette begynner å bli sykt... :watchout .. Godt jeg hørte på gamlingen i huset, og valgte full kasko, selv om ingen hendelse har intruffet enda.. :pray ..hehe. Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 En får vel ikke dekket ødelagt styling på forsikringen? F.eks. hvis frontfangeren ryker, hva skjer med frontfangeren min som har spoiler i tillegg som kostet 3000 spenn + lakkering? Nevermind. Jeg ringte forsikringsselskapet. Nå har jeg tilleggsforsikret bilen. Koster 8-1000 kroner ekstra i året. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Jeg spurte dama i Gjensidige om dette med ekstrautsyr. Det samme gjelder ved fullkasko og delkasko, en får utbetalt en sum på 10 000,- hvis en har kvitteringer på det ødelagte ekstrautstyret (styling, anlegg.etc)... Hvis en har utstyr for mer enn 10 000,-, og da ønsker en større sum utbetalt, tror jeg hun nevnte at ekstrautstyret måtte dokumenterest utenom, altså det måtte forsikres..Men dette er jeg ikke 100% sikker på. Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Ronnyprimera: Man kan forsikre ekstrautstyr opp til en hviss sum, om det var 20 eller 30 tusen. De legger på ..hmm..jeg tror det var 500 kroner, pr. 10 000 kroner i ekstrautstyr. Altså de legger på prisen din i året da. Ikke quote meg på de prisene her, for det var lenge siden jeg ringte og hørte, men jeg tror det var cirka sånn. Etter 30 000, må man begynne å diskutere fram spesialforsikringer.. Primerabodywork: Faen..du og..synd. Er kjipt å kjøre i ræva på folk..har gjort det selv. Men gjorde det da heldigvis med Corollan til ho mor. Men faen...Primeraforbannelsen sniker seg videre..hvem vil bli nestemann? Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deprimera Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Ja det er kjipt, men sånn som desverre skjer. Begynner seriøst å lure på om det er noe med Primera :confused: Siter Ride or die. or just die riding Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg