Taviren Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Noen som vil ha min bil som prosjekt..? Legge denna stylinga: På denna bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Litt umulig med den vinkelg forskjellen! :) Få fra samme vinkel, også større bilde på stylingen. Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Og der da? Kan ikk forstørre bilde.. Da blir delene dårlige! Eller disse to istede... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Skal gjøre et forsøk! :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Skal gjøre et forsøk! :) Thanks mate :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Du må bare beklage at jeg ikke er noe flink, men jeg prøvde :( Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 blei bra d der ToRReS;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Klarer du å få med sideskjørta og bakspoilern? Har et veddemål med en kompis sørpå.. Ha tror ikke jeg har styla bilen min :P Vil bare lure han litt! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Ble helt kjekkt det der ToRReS, liten fargeforskjell =) Men, om du skal style GÅ FOR FØRSTE KITET Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glimsdal Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 bare bytt farge på bilene må vel være lettere det????? skulle gjort det selv men suger desverre i ps! Siter :smilbmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Ble helt kjekkt det der ToRReS, liten fargeforskjell =) Men, om du skal style GÅ FOR FØRSTE KITET hvorfor d?? d andre så nå bedre ut.... syns jeg! :popcorn Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Ble litt kvalitets forskjell på bildene, så det ser litt kårnig ut ja. Men er enig i at fargen ikke stemte helt. Litt mørkere? :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taviren Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Ble jævli tøft da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg