Gå til innhold

Ikke kjøp denne bilen Audi A6 2.8 Quattro

Ranger emnet

Gromit

Anbefalte innlegg

Ikke kjøp denne bilen her på autoDB.

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=650043&template=default

Jeg var å så på den og den er et vrak. Han påstod den var godkjent på biltilsynet noe som ikke går an da den har følgende mangler (For å si det sånn hvis den ble det så hadde fyren som godkjente den 5 i promille)

Må rustbobler overalt rundt lister og bakluke må skiftes.

Lakken var dårlig forfatning og det var brukt litersvis med rubbing. Lakken var også full av selvreparering med synlige hakk etter klarlakk. Stygt som fy!

Hjuloppheng fremme var råttent.

Bremseskiver og klosser må byttes. Metall mot metall + kast.

Eksosanlegget var hengt opp med plastikkstrips.

Byttet ut til s6 instrument for det var tøffere noe som angir at han ikke har peiling i det hele tatt for s6 er 5er i så turteller blir jo helt feil.

Bilen bærer skikkelig preg på å være brukt og må ha gått mye lenger enn de 180 000 han påstod den hadde gått.

Eneste positive med den var at motor, girkasse og drivverk var i bra stand. Så skulle tro det har vært motorbytte på den i tyskland.

Godt råd. Styr unna!

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøp denne bilen her på autoDB.

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=650043&template=default

Byttet ut til s6 instrument for det var tøffere noe som angir at han ikke har peiling i det hele tatt for s6 er 5er i så turteller blir jo helt feil.

Godt råd. Styr unna!

er vel ikke bare 5er som er eneste motoralternativ i S6 men alikevel.. får ikke 6 sylindra S6 da så same shit..

Takk for at du sier ifra... er forresten bare å sjekke skiltnr på vegvesen webben for å se når den sist var godkjent.

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har ikke blitt registrert enda i Norge. Det er en nyimportert tyskerbil.

Han sa han sleit med å selge den. Vet ikke hvorfor :rolleyes:

Kanonbra bil det der osv osv osv, han skrøt hemningsløst av den. Idiot :fuckme2:

Det som var verste var det punktet jeg utheva oppom instrumentet...

Det sier alt.

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Må rustbobler overalt rundt lister og bakluke må skiftes.

S6 (95-97 C4 karos.) Har 4,2 V8, mens S4 (91-95 C4 karos.) hadde 2.2 femmer.

Så uansett så blir det feil med både turteller og speedometer ville jeg tro.

Ang rust, det kan jeg ikke forstår så lenge hele karosseriet er fullgalvantisert, men hvis det er alvorlige steinsprutskader m.m som går ned til mettalet så kan det jo ruste.

Var ikke akkurat KUPP til 125.000 synest da jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider