Gå til innhold

Woho, senka bilen min litt nå (pics inside)

Ranger emnet


Housey

Anbefalte innlegg

har du lister som er 36mm? som sitter over falsen?

 

har de orginale gti listene, er vel ikke så små som 36mm og sitter vel under falsen, men de er mindre enn de vanlige listene som sitter på 1,6 og 1,8 mener jeg.. ser du har dine lister over falsen

golf gti 16v 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har de orginale gti listene, er vel ikke så små som 36mm og sitter vel under falsen, men de er mindre enn de vanlige listene som sitter på 1,6 og 1,8 mener jeg.. ser du har dine lister over falsen

 

 

skal du ha G-Breddere med skjørter. så går det ikke med den type list du har. det ser helt forjævlig ut..

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er ikke flate nei, de er forhøyet...

 

men siden jeg har en 91 mod golf, så sitter det egentlig 70mm lister der, og da har jeg de hullene.. og derfor fikk jeg tak i de 36mm listene (disse er originale GTI lister) .. hadde de ikke på huggeren rundtomkring her.. og møller har de ikke lenger..

 

 

går dog ann og kjøre uten slike lister, men det synes jeg ser teit ut

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de er ikke flate nei, de er forhøyet...

 

men siden jeg har en 91 mod golf, så sitter det egentlig 70mm lister der, og da har jeg de hullene.. og derfor fikk jeg tak i de 36mm listene (disse er originale GTI lister) .. hadde de ikke på huggeren rundtomkring her.. og møller har de ikke lenger..

 

 

går dog ann og kjøre uten slike lister, men det synes jeg ser teit ut

 

jepp men jeg har en plan, hehe

hadde en golf for 3 år siden med g60 breddere og noen gti-lister

den var ganske kul, skal nok klare å fikse det så det blir bra, bare leite litt til jeg finner de rette delene

golf gti 16v 1987

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår