Vagga Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Går å vurderer å kjøpe meg en delebil med 230e motor.. åsså lurer jeg på hvor mye innmaten i disse motorene er gode for? er det noen vits å kjøpe den bilen med videre tanke om å trimme? har jo en b230k nå.. så ville helst kvitte meg med den... lek olje å trenger å bytte noe vakum.. så tenker at når jeg først har ute motoren for å bytte alt av pakninger og tetteringer så kan jeg likegreit bytte motor.. vist det ellers er noe vits? Siter Tommy aka Vagga Volvo 240GLE(1987) b230k Mercedes 190D(1988) 2.5D Mitsubishi Grandis(2005) 2.0DiD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 vel.. det billigste er turbotrim og det billigste av det billige, er faktisk å kjøpe en komplett motor. det kan være det absolutt billigste er å kjøpe en komplett delebil, som humper og går, fra sverige. du kan gjerne få en turbobil for under ti lapper, som du kan plukke deler på. om du kommer opp i ca. 15-20 lapper, er det plutselig en fin bil, med interiør, etc. som du også kan ta av. da har du muligens funnet deg en fk/ft motor også! edit: http://www.blocket.se/search?q=volvo+turbo&prisL=0&prisH=20000&caller=nbl_s&l=0&city=8&pc=4&category=4&where=3&year_y=0&year_o=0&bilhandlare=1&mile_s=0&mile_e=0 Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vagga Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 problemet er bare at jeg har ikke rå til noe turbo prosjekt akkurat nå.. så må ta det litt etter litt. skulle bare høre om det var noe potensiale i denne motoren.. Siter Tommy aka Vagga Volvo 240GLE(1987) b230k Mercedes 190D(1988) 2.5D Mitsubishi Grandis(2005) 2.0DiD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Ikke råd til turbo=ikke råd til trim. -Er dyrt å trimme sugemotor, så bare hiv den originale b230e'en inn og kjør:P -Ikke vits i å fikle med den. Skal man trimme den må man jo kjøpe kam, porte&plane topp ++ = koster flesk :P Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.