Gå til innhold

Trimming av VW

Ranger emnet


gragaasa

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med dette firmaet, produktene deres og/eller tjenestene de utfører?

 

http://www.g-powertech.com/trimmingmain/vw.htm

 

 

 

 

Her er et utdrag fra denne siden som jeg er mest interessert i:

 

Motor 2,9LVR6 190hk til 205 hk

 

Innsugsrørbearbeiding

 

Chip/Motorelektronik

 

Tennplugger

 

Pris 6300,-

 

 

--------------------------------------------------------------------------

 

Motor 2,9LVR6 190PS auf 215PS

 

Innsugsrørbearbeiding

 

Chip/Motorelektronik

 

Kamaksler

 

Tennplugger

 

Pris 11 300,-

 

 

--------------------------------------------------------------------------

 

Motor 2,9LVR6 190hk til 250hk

 

Innsugsrørbearbeiding

 

Chip/Motorelektronik

 

Grenrør

 

Bearbeiding av topp

 

Kamaksler

 

Tennplugger

 

Pris 31000,-

 

 

--------------------------------------------------------------------------

 

Klikk også på "VR6 Trimming" og se nederst. :bump

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du søker på div forum ang Gtech, så finner du nok ikke mange som er fornøyd med det de har gjort ang g-lader ihvertfall, ikke det at jeg er den riktige til å si noe om det, siden jeg driver med det selv. Kan si såpass at de er grunnen til at jeg begynte med å tilby mine tjenester

 

vr6 kammer? spør meg

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Hva med disse, noen som har erfaring med disse?? Har en Passat 2.0 16v GT

som jeg har planner om å gjøre noe med motoren .

 

http://www.volksport.no/

 

 

MVH

Ford RS

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=67044&highlight=volksport

 

ta ellers et søk ... tror ikke du finner noe negativt...

Golf 4 gti 99 mod

 

 

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G Ladern liker ikke høy rpm :(

 

Personlig blir det turbo på meg.

Finner meg en g60 motor med defekt lader, og konverterer den.

Sant nok, men tenker mest på hva som er best for motoren sin del. Vil ikkje koste på motoren titalls tusen i trimming, for så å oppleve motorhavari og måtte bygge opp igjen hele motoren på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg kan si deg er det at om du skal bygge turbo eller kompressor så kjøp kit som er bergena på motoren. Da vet du hva du får. Kompressor er nok det mest drift sikre alternativet spør du meg. Men det er mere å hente med turbo.

Så da får du bare avgjøre selv hvor mye penger å tid du vil legge i det. Artig blir det i allefall he he Devil

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

G Ladern liker ikke høy rpm :(

 

Personlig blir det turbo på meg.

Finner meg en g60 motor med defekt lader, og den.

 

G-laderen min liker 16000 o/min, ikke noe problem så lenge du vet hva du gjør, ikke pusher en lader som har gått 120000 km uten overhaling

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg kan si deg er det at om du skal bygge turbo eller kompressor så kjøp kit som er bergena på motoren. Da vet du hva du får. Kompressor er nok det mest drift sikre alternativet spør du meg. Men det er mere å hente med turbo.

Så da får du bare avgjøre selv hvor mye penger å tid du vil legge i det. Artig blir det i allefall he he Devil

Ja var ute etter et kit til motoren ja. Har hørt litt rundt på forskjellige nå. Er ikkje ute etter mer enn 240-280hk et sted, og det klarer vel en kompressor like fint som en turbo vel?

 

PS: hvilket kompressor-kit har du, fornøyd med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var ute etter et kit til motoren ja. Har hørt litt rundt på forskjellige nå. Er ikkje ute etter mer enn 240-280hk et sted, og det klarer vel en kompressor like fint som en turbo vel?

 

PS: hvilket kompressor-kit har du, fornøyd med det?

Jeg er fornøyd med mitt jeg synes det fungerer som det skal det. Det er av typen Z-Engineering

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår