gragaasa Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Noen som har erfaring med dette firmaet, produktene deres og/eller tjenestene de utfører? http://www.g-powertech.com/trimmingmain/vw.htm Her er et utdrag fra denne siden som jeg er mest interessert i: Motor 2,9LVR6 190hk til 205 hk Innsugsrørbearbeiding Chip/Motorelektronik Tennplugger Pris 6300,- -------------------------------------------------------------------------- Motor 2,9LVR6 190PS auf 215PS Innsugsrørbearbeiding Chip/Motorelektronik Kamaksler Tennplugger Pris 11 300,- -------------------------------------------------------------------------- Motor 2,9LVR6 190hk til 250hk Innsugsrørbearbeiding Chip/Motorelektronik Grenrør Bearbeiding av topp Kamaksler Tennplugger Pris 31000,- -------------------------------------------------------------------------- Klikk også på "VR6 Trimming" og se nederst. :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeraider Skrevet Juli 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Ikke frekkt mot g-tech, men di suge! Skal du trimme vr6 så kjøp dg kompressor, ta en tlf til stian Siter vw golf rallye turbo.Solgt http://www.home.no/rallyeraider Lakkering. send pm 95 escort cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juli 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2005 Ikke frekkt mot g-tech, men di suge!Skal du trimme vr6 så kjøp dg kompressor, ta en tlf til stian Ok, takker, var det jeg ville vite. Ringte til dem, og de hørtes ikkje ut som om de hadde noen særlig erfaring... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 hvis du søker på div forum ang Gtech, så finner du nok ikke mange som er fornøyd med det de har gjort ang g-lader ihvertfall, ikke det at jeg er den riktige til å si noe om det, siden jeg driver med det selv. Kan si såpass at de er grunnen til at jeg begynte med å tilby mine tjenester vr6 kammer? spør meg Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juli 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Har søkt en del rundt om i forumet, men ikkje funnet noe spesielt relevant. Har noen formening om hva som er best, mest driftssikkert osv når det gjelder turbo VS kompressor? Føler liksom at kompressor er mest driftssikkert og at en turbo er råest... Tar jeg feil? :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 G Ladern liker ikke høy rpm :( Personlig blir det turbo på meg. Finner meg en g60 motor med defekt lader, og konverterer den. Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford RS Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Hei Hva med disse, noen som har erfaring med disse?? Har en Passat 2.0 16v GT som jeg har planner om å gjøre noe med motoren . http://www.volksport.no/ MVH Ford RS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Juli 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2005 Hei Hva med disse, noen som har erfaring med disse?? Har en Passat 2.0 16v GT som jeg har planner om å gjøre noe med motoren . http://www.volksport.no/ MVH Ford RS http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=67044&highlight=volksport ta ellers et søk ... tror ikke du finner noe negativt... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 G Ladern liker ikke høy rpm :( Personlig blir det turbo på meg. Finner meg en g60 motor med defekt lader, og konverterer den. Sant nok, men tenker mest på hva som er best for motoren sin del. Vil ikkje koste på motoren titalls tusen i trimming, for så å oppleve motorhavari og måtte bygge opp igjen hele motoren på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Det jeg kan si deg er det at om du skal bygge turbo eller kompressor så kjøp kit som er bergena på motoren. Da vet du hva du får. Kompressor er nok det mest drift sikre alternativet spør du meg. Men det er mere å hente med turbo. Så da får du bare avgjøre selv hvor mye penger å tid du vil legge i det. Artig blir det i allefall he he Devil Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 G Ladern liker ikke høy rpm :( Personlig blir det turbo på meg. Finner meg en g60 motor med defekt lader, og den. G-laderen min liker 16000 o/min, ikke noe problem så lenge du vet hva du gjør, ikke pusher en lader som har gått 120000 km uten overhaling Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gragaasa Skrevet Juli 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Det jeg kan si deg er det at om du skal bygge turbo eller kompressor så kjøp kit som er bergena på motoren. Da vet du hva du får. Kompressor er nok det mest drift sikre alternativet spør du meg. Men det er mere å hente med turbo.Så da får du bare avgjøre selv hvor mye penger å tid du vil legge i det. Artig blir det i allefall he he Devil Ja var ute etter et kit til motoren ja. Har hørt litt rundt på forskjellige nå. Er ikkje ute etter mer enn 240-280hk et sted, og det klarer vel en kompressor like fint som en turbo vel? PS: hvilket kompressor-kit har du, fornøyd med det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Znip Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Er ikkje ute etter mer enn 240-280hk et sted, og det klarer vel en kompressor like fint som en turbo vel? Er vel verre å få 240-280 hk på bare kompressor.. Siter - 98` Audi A4 1.8 TurboQuattro [200 HK] X 86` Mazda 626 2.0 GLX [102 HK] Prosjekt! X 92` Mazda 626 1.8 GLX [105 HK] Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Er vel verre å få 240-280 hk på bare kompressor.. Nei det går nok fint det skal du se. Jeg har ca 310 på veiva med kun kompressor Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 Ja var ute etter et kit til motoren ja. Har hørt litt rundt på forskjellige nå. Er ikkje ute etter mer enn 240-280hk et sted, og det klarer vel en kompressor like fint som en turbo vel? PS: hvilket kompressor-kit har du, fornøyd med det? Jeg er fornøyd med mitt jeg synes det fungerer som det skal det. Det er av typen Z-Engineering Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.